חדשות בארץ

צה"ל תקף מטרות של החותי'ם בתימן

מטוסי קרב של חיל האוויר הפציצו באזור נמל חודיידה ובאתר נוסף בתימן. נפגעו תשתיות כוח, מאגרי נפט ובסיסים צבאיים. התקיפה: תגובה לשיגורי הטילים בסוף השבוע אל מרכז הארץ

תקיפת צה"ל בתימן, ארכיון (צילום: לפי סעיף 27א')תקיפת צה"ל בתימן, ארכיון (צילום: לפי סעיף 27א')
אא

דובר צה"ל מסר הערב (ראשון) כי במבצע אווירי רחב היקף, עשרות כלי טיס של חיל האוויר בהם מטוסי קרב, מטוסי תדלוק ומודיעין, תקפו בהכוונת אגף המודיעין מטרות בשימוש צבאי של שלטון הטרור החות'י במרחבים ראס עיסא וחודיידה שבתימן.

צה"ל תקף תחנות כוח ונמל ימי, אשר משמשים לייבוא נפט. על פי צה"ל, באמצעות התשתיות והנמלים שהותקפו, השלטון החות'י מעביר אמצעי לחימה איראנים לאיזור, ואספקה לצרכים צבאיים, ובכך גם נפט. התקיפה בוצעה בתגובה למתקפות האחרונות שביצעו החות׳ים לעבר מדינת ישראל.

כזכור, בחודש יולי תקף צה"ל בנמל חודיידה בתגובה לשיגור כטב"ם מתימן שהתפוצץ ותל אביב והרג את תשוב העיר. אז הותקף נמל חודיידה. הפעם כוונה תקיפה גם לעבר נמל ראס עיסא, המרוחק ממנו כמה עשרות קילומטרים.

רשת "אל-מיאדין", המזוהה עם חיזבאללה, דיווחה כי בוצעו יותר מ-10 תקיפות אוויריות של מכלי נפט בנמל ראס-עיסא ותקיפות נוספות בנמל חודיידה - וציינה "הפיצוצים הרעידו את העיר". בערוץ הסעודי "אל-חדת'" דיווחו כי ישראל תקפה תחנת כוח בתגובה לשיגורי החות'ים.

כזכור, אתמול בצהריים שיגרו החות'ים טיל בליסטי לעבר מרכז הארץ והתקיפה הפעילה אזעקות בכל יישובי גוש דן והשפלה. הטיל יורט על ידי מערכת חץ 3 מחוץ לגבולות ישראל, אולם שרידיו, ושרידי היירוט, נפלו במספר מקומות במרחב יהודה.

בלילה שבין חמישי לשישי שוגר טיל נוסף, שהפעיל אף הוא אזעקות במרכז הארץ. הוא יורט מחוץ לשטחי ישראל. לפני שבועיים שוגר טיל שלישי, שהתפוצץ באויר ושרידיו נפלו באחד היישובים באזור נמל התעופה בן גוריון.

 

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:תימןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה