תכני הידברות

"החותך חיים לכל חי": על סגולת "סכין הפרנסה" המסוגלת לשנה של פרנסה טובה ובשפע

מה מקור הסגולה הידועה, איך דווקא סכין מסמלת את הבקשה לשנה של פרנסה טובה, אילו סודות נשגבים היא טומנת בחובה, ומה מיוחד דווקא בסכין הפרנסה של הידברות?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סכין הפרנסה היא סגולה קדמונית לשנה של פרנסה בשפע, שרבים נוהגים לעשות אותה בכל שנה, ורואים סיעתא דשמיא, פרנסה טובה בשפע ובנקל. על פי המקובלים וגדולי הדורות, בכוחה של סכין חדה וחדשה להשפיע שפע של אוכל ופרנסה טובה למי שרוכש אותה ומשתמש בה במשך השנה כולה.

רגע לפני ראש השנה, יש לכם הזדמנות לחתום על שטר של שותפות מלאה, בעלת תוקף הלכתי, עם  הידברות והגאון הרב זמיר כהן שליט"א, בפעולות זיכוי הרבים של הידברות – מפעל זיכוי הרבים הגדול בעולם, ולקבל אל ביתכם את "סכין הפרנסה" – הסגולה הקדמונית לשנה של פרנסה בשפע.

על הסכין המיוחדת, המצופה כסף טהור, חרוטים שמות הקודש המסוגלים לפרנסה בכתב ידו של גדול המקובלים, חכם רבי יצחק כדורי זצוק"ל, וכן ברכתו של מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי זצוק"ל לתורמי הידברות. בסכין הזאת תשתמשו בראש השנה, וממנה יימשך שפע פרנסה לכל השנה כולה.

סכין זו מסוגלת ומיוחדת במינה. זו הסכין היחידה שעליה שם מלאך הפרנסה ושמות הקודש בכתב ידו של זקן המקובלים, הרב יצחק כדורי זיע"א. השמות נחרטו על כל סכין בנפרד על ידי הרב חיים פוקס שליט"א בקדושה ובטהרה, לאחר צום וטבילה במקווה, ועם כל הכוונות שקיבל הרב פוקס מדורי דורות.

לרכישת שטר שותפות עם הידברות והגאון הרב זמיר כהן שליט"א בפעולות זיכוי הרבים וקבלת "סכין הפרנסה" לחצו כאןאו חייגו: 073-222-12-1

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:סגולהסכין הפרנסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה