חדשות בארץ

מצב מיוחד בעורף, צה"ל לציבור: "היו קשובים ודרוכים"

הממשלה תאשר היום את הארכת המצב המיוחד בעורף בחודש שלם. מפקד פיקוד העורף: "הקפדה על הנחיות מצילה חיים"

נפילת רקטה בצפון (צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90)נפילת רקטה בצפון (צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90)
אא

הממשלה תאשר היום (שני) להאריך את ההכרזה על המצב במיוחד בעורף, בכל הארץ, עד לכ"ח בתשרי, 30 באוקטובר. ההנחיות של פיקוד העורף נותרו בעינן: הגבלות בצפון והגבלות חלקיות מתל אביב ועד חיפה.

בצל החשש למתקפה ממספר זירות, צה"ל ממשיך בהערכות גבוהה, ב"הגנה ובהתקפה". הצבא סיים לגייס של שתי חטיבות מילואים לצפון, ושלושה גדודי מילואים לטובת פעילות מבצעית ביו"ש.

מפקד פיקוד העורף, האלוף רפי מילוא, ביקר ברשויות בצפון, והדגיש כי "צה"ל מחויב לפעול לשינוי המצב הביטחוני, ולהשיב את תושבי הצפון לבתיהם. כחלק מהגברת הכוננות בכל הארץ, כוחות פיקוד העורף פרוסים במוקדים שונים למתן מענה מיידי בעת הצורך".

מילוא שב וביקש מהציבור למלא אחר ההנחיות, "ההיערכות שלנו בעורף מבוססת על שלושה מרכיבים עיקריים - הגנה אווירית, התרעה, וההתנהגות שלכם האזרחים. ההגנה האווירית היא לא הרמטית, יש זליגות כמו שאתם רואים. ששומעים התרעה נכנסים מיד למרחב המוגן. אם אין מרחב מוגן תקני, בוחרים את המרחב הכי מוגן שיש ונכנסים אליו. זה פשוט מציל חיים. היו קשובים, דרוכים ותקפידו על ההנחיות".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:פיקוד העורףמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה