חדשות בעולם

הלבנונים זועמים: "איפה את איראן? שרפתם את לבנון. היום שלכם יגיע"

אזרחים לבנונים מאשימים את איראן בבגידה לאחר חיסול מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, וטוענים שהיא אחראית למצב הקשה בלבנון: "לא ישראל הרגה את נסראללה ולא ארה"ב – איראן הרגה את האדון חסן"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בלבנון נשמעות קריאות זעם בעקבות חיסולו של מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, במהלך מבצע "חיצי הצפון". בערוץ אלחדת' הסעודי שודרו תגובות רבות של אזרחים לבנונים שמביעים אכזבה עמוקה כלפי איראן. "איפה את, איראן? איפה משמרות המהפכה?", הם שואלים, תוך כדי שהם מאשימים את איראן בהפקרת לבנון ברגעים הקריטיים ביותר. אחד הצופים הוסיף בזעם: "לא ישראל הרגה את האדון נסראללה ולא ארה"ב – איראן הרגה את האדון חסן".

אזרחים נוספים בלבנון ממשיכים למחות וטוענים שאיראן אחראית לא רק לחיסול נסראללה, אלא גם להרס באזור כולו: "איראן, איראן, היכן את איראן? אנחנו תומכים, אנחנו עושים, אנחנו... שרפתם את ירושלים, שרפתם את לבנון, שרפתם את העמים שלנו". הכעס כלפי איראן נובע מתחושה שהמדינה הפרסית ניהלה את העניינים באזור לפי האינטרסים שלה, מבלי לדאוג באמת לאנשיה בלבנון.

הביקורת החריפה לא מסתיימת בכך. אזרחים תוהים מדוע הכוחות האיראנים לא עזרו ללבנון בשעת הצורך. "היכן משמרות המהפכה? היכן חטיבת בדר? היכן צבא המהדי? היכן הזיינביון? היכן הפאטמיון? היכן כוח קודס? למה הם לא באו לעזרתנו?", תהו. "מי שמכר אותנו היא איראן. כל העולם כבר יודע".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:אירןחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה