מעניין

אחרי 250 יום בעזה: חזר מהמילואים וגילה שפרצו לביתו

פריצה אירעה לדירה בתל אביב בזמן שירותו של דויד בעזה – רכוש בשווי עשרות אלפי שקלים ומסמכים נגנבו. המשטרה פתחה בחקירה: "זה כל מה שנשאר לי"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

דויד, איש מילואים ששירת כ-250 ימים בסיירת צנחנים בעזה, חזר השבוע לדירתו השכורה בתל אביב וגילה שפרצו אליה בזמן שהיה במילואים. על פי הערכתו, נגנב רכוש בשווי עשרות אלפי שקלים, לצד מסמכים חיוניים כגון דרכונים ותעודת זהות. מצלמות האבטחה של הבניין תיעדו את הפורצים, והמשטרה פתחה בחקירה במטרה לאתרם.

בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, תיאר דויד את תחושת התסכול שלו בעקבות הפריצה. "זה היה המקום היחיד שבו הרגשתי בטוח אחרי החודשים הקשים שעברתי בשירות. לחזור ולגלות שהמקום הזה לא נשאר מוגן – זה שבר אותי", כתב. הפורצים נראים בתיעוד כשהם יוצאים עם שקיות המכילות את הרכוש הגנוב.

מעבר להערכת הנזק הכלכלי, דויד הדגיש את המשמעות הרגשית של חלק מהחפצים שנגנבו. לדבריו, בקופסה שנלקחה היו פריטים אישיים שיקרים לו מאוד. הוא אינו מחפש עזרה כלכלית, אלא סיוע מהציבור בזיהוי הפורצים כדי להשיב את רכושו. "הם גנבו את כל המסמכים שלי ואת הדברים היקרים לי ביותר. אני רק רוצה שהחפצים יוחזרו אלי, ושיתפסו את האנשים שאחראים לפריצה", הוסיף.

המשטרה ממשיכה בחקירה, אך עדיין לא נעצרו חשודים. דויד מקווה כי בעזרת הציבור, הגנבים ייתפסו במהרה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:מילואיםעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה