בריאות ותזונה

לקראת ראש השנה: כל הסגולות של התמר הצהוב

מהם היתרונות הבריאותיים של התמר הצהוב ואיך לשלב אותו בתפריט החג?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

התמר הצהוב, המכונה גם תמר "בוסר", הוא חלק בלתי נפרד משולחן החג בראש השנה, כאשר מעבר לטעמו הייחודי, יש לו גם יתרונות תזונתיים משמעותיים. התמר הצהוב שונה מהתמר היבש במרקם ובערכים התזונתיים שלו, ומציע בריאות לצד מתיקות מסורתית.

ראשית, הוא מקור מצוין לאנרגיה טבעית. התמר הצהוב עשיר בפחמימות טבעיות המעניקות לגוף אנרגיה מהירה וזמינה. בזכות הסוכר הטבעי, הוא יכול לשמש כחטיף בריא לפני פעילות גופנית או כחלק מארוחת ביניים ביום עמוס, כל זאת ללא תוספת סוכר מעובד.

שנית, הוא עשיר בסיבים תזונתיים. הסיבים שמכיל התמר הצהוב תורמים לפעילות מערכת העיכול ולתחושת שובע ממושכת. הסיבים מסייעים במניעת עצירות ותורמים לשמירה על משקל תקין, דבר שחשוב במיוחד לאלו השומרים על אורח חיים בריא.

בנוסף, התמר הצהוב מכיל מגוון רחב של מינרלים חיוניים כמו אשלגן, מגנזיום וברזל. אשלגן, בפרט, חיוני לשמירה על איזון הנוזלים בגוף ותורם לבריאות הלב והשרירים. בנוסף, התמר מכיל כמויות קטנות של ויטמינים מקבוצת, התורמים לתפקוד מערכת העצבים.

אחד היתרונות הבולטים של התמר הצהוב הוא כמות הסוכר הנמוכה יחסית בהשוואה לתמרים מיובשים. כך ניתן ליהנות מטעם מתוק באופן טבעי, עם פחות חשש מעלייה ברמת הסוכר בדם.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:תמר צהובסיבים תזונתיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה