בריאות ותזונה

ד"ר מאיה רוזמן: אוהבים לנשנש בערבים? הכל על ה"צ'יפס שלא משמין"

אם אתם מחפשים פתרון לחטיף טעים ובריא שאפשר לנשנש, יש אחד כזה. הדיאטנית עם טיפ חשוב

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אם אתם מחפשים פתרון לחטיף טעים ובריא שאפשר לנשנש בערבים מבלי לחשוש מהשפעות רעות על המשקל, יש לנו חדשות טובות עבורכם. הדיאטנית, ד"ר מאיה רוזמן, מציעה אלטרנטיבה טעימה שאינה מכילה קלוריות רבות כמו צ'יפס קלאסי. הכוונה היא לחטיף המיוצר מירקות, כמו קישואים, גזר או בטטה, שמצוידים בתיבול קליל ואופים בתנור. התוצאה היא נהדרת: חטיף קריספי, מלא בטעמים ומרענן, שאין צורך לדאוג לגביו כשחושבים על הבריאות.

סגולות הירקות הללו רבות: הם עשירים בסיבים תזונתיים, מה שיכול לסייע לתחושת שובע, ובו בזמן הם מספקים ויטמינים ומינרלים חיוניים לגוף. בנוסף, צריכת ירקות מסייעת לשמור על מערכת עיכול בריאה ומפחיתה את הסיכון למחלות כרוניות. כך, תוכלו ליהנות מפנינת בריאות ולא רק מטעם מתוק.

בפעם הבאה שתרצו להתפנק מול המסך, זכרו את האלטרנטיבה הבריאה הזו. לדברי ד"ר רוזמן, היא בוודאי עדיפה על כל מה שיש לכם בארון הממתקים.

בנוסף לערכים התזונתיים המרשימים, אחד היתרונות המרכזיים של חטיף הירקות האפוי הוא האפשרות לגוון בטעמים ולהתאים את התיבול לפי העדפה אישית. אפשר להוסיף תבלינים כמו פפריקה, כורכום, שום, או עשבי תיבול יבשים כמו טימין ורוזמרין, וכך לקבל חטיף טעים וארומטי מבלי להתפשר על הבריאות. תהליך האפייה מבטיח שמירה על מרבית הערכים התזונתיים של הירקות, בניגוד לטיגון שמוסיף שומנים מיותרים. בצורה זו, לא רק שאתם נהנים מחטיף מפנק בערב, אלא גם מחיזוק מערכות הגוף בזכות רכיבי התזונה החיוניים שנמצאים בכל נגיסה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:צ'יפסירקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה