חדשות בארץ

נתניהו: "איראן עשתה טעות גדולה - והיא תשלם על כך"

ראש הממשלה הגיב, בפתח ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, על מתקפת הטילים האיראנית: "המשטר באיראן לא מבין את נחישותנו להגן על עצמנו ואת נחישותנו לגמול לאויבינו. סינוואר ודף לא הבינו זאת, נסראללה ומוחסן לא הבינו זאת, וכנראה יש בטהראן כאלה שלא מבינים זאת. הם יבינו"

נתניהו וראש המוסד דדי ברנע, הערב (צילום: אבי אוחיון/לע"מ)נתניהו וראש המוסד דדי ברנע, הערב (צילום: אבי אוחיון/לע"מ)
אא

(וידיאו: רועי אברהם/לע"מ. סאונד: יחזקאל קנדיל/לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (שלישי), בפתח ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, על מתקפת הטילים האיראנית על ישראל: "איראן עשתה הערב טעות גדולה - והיא תשלם על כך".

בפתח דבריו שלח נתניהו תנחומים למשפחות נרצחי הפיגוע ביפו: "כמו במתקפת הטילים, גם מאחורי הפיגוע הזה יש יד מכוונת ורצחנית - היא מגיעה מטהראן", אמר.

"הערב איראן שוב תקפה את ישראל במאות טילים. המתקפה הזו נכשלה. היא סוכלה בזכות מערך ההגנה האווירי של ישראל, שהוא המתקדם ביותר בעולם. אני מברך את צה"ל על ההישג המרשים. היא גם סוכלה בזכות העירנות והאחריות שגיליתם אתם, אזרחי ישראל. אני מודה גם לארצות הברית על תמיכתה במאמץ ההגנה שלנו".

"איראן עשתה הערב טעות גדולה - והיא תשלם על כך. המשטר באיראן לא מבין את נחישותנו להגן על עצמנו ואת נחישותנו לגמול לאויבינו. סינוואר ודף לא הבינו זאת, נסראללה ומוחסן לא הבינו זאת, וכנראה יש בטהראן כאלה שלא מבינים זאת. הם יבינו".

"נעמוד בכלל שקבענו: מי שתוקף אותנו - אנחנו נתקוף אותו", הוסיף נתניהו. "זה נכון בכל מקום שאנחנו נלחמים בציר הרשע. זה נכון ליהודה ושומרון, זה נכון לעזה, ללבנון, לתימן, לסוריה – וזה נכון גם לאיראן. אנחנו נלחמים בציר הרשע בכל מקום, כולל חיילינו הגיבורים שפועלים עכשיו בדרום לבנון ובעזה".

"היום, יותר מתמיד, כוחות האור בעולם חייבים להתאחד ולפעול יחד נגד משטר האייתוללות החשוך, שהוא מקור הטרור והרוע באזורנו. עליהם לעמוד לצד ישראל. הבחירה מעולם לא הייתה ברורה יותר בין העריצות לחופש, בין הברכה לקללה".

"בערב ראש השנה אני אומר לכם, אזרחי ישראל: ישראל בתנופה, וציר הרשע בנסיגה. נעשה כל מה שצריך כדי להמשיך מגמה זו, להשיג את כל מטרות המלחמה, ובראשן החזרת כל חטופינו, ולהבטיח את קיומנו ועתידנו", סיכם ראש הממשלה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:איראןבנימין נתניהוחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה