חדשות בארץ

הותר לפרסום: קצין צה"ל נהרג בקרב בדרום לבנון

דובר צה"ל התיר לפרסום את שמו של סרן איתן יצחק אוסטר, בן 22, ממודיעין-מכבים-רעות, מפקד צוות ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו. החלל הראשון במהלך התמרון הקרקעי בדרום לבנון

אא
הסרטון ששלח לבני משפחתו (צילום עצמי)

דובר צה"ל התיר היום (שישי) לפרסום את שמו של חלל צה"ל שנהרג בקרב בדרום לבנון.

שם החלל: סרן איתן יצחק אוסטר, בן 22 ממודיעין-מכבים-רעות, מפקד צוות ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו, שנפל בקרב בלבנון. הי"ד.

בכך עולה מספר חללי צה"ל מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל" ל-716. מדובר בחלל הראשון בתמרון בלבנון וה-22 מאז החלה המלחמה בצפון.

אוסטר, בוגר תיכון אמי"ת בנים במודיעין, הותיר אחריו הורים, יעל ודב, ושיבעה אחים ואחיות. הלווייתו נערכה היום אחר הצהריים בחלקה הצבאית בהר הרצל. שעות לפני שנכנס ללבנון שלח לבני משפחתו סרטון, עם איחולי שנה טובה, ודיבר על הזכות שניתנה לו לפעול למען החזרתם של תושבי הצפון בביטחה לבתיהם.

בית החינוך אמית מודיעין ספד: "כואבים ואבלים על נפילתו של בוגרנו סרן איתן אוסטר הי"ד. איתן היה נער חכם שהצטיין בלימודיו. מדריך נערץ בסניף בני עקיבא בעיר ואהוב על חבריו, על מוריו ועל חניכיו".

מנהל התיכון, הרב ליאור צ'יקוטאי: "החלטתו להתנדב ליחידה מובחרת ולהמשיך לפיקוד הייתה טבעית לאופיו כמי שביקש לתרום לעם ולמדינה. נפילתו היא מכה איומה לכל מי שהכיר את איתן, קצין שהיה מגיע רחוק בכל מקום שאליו היה פונה. ליבנו עם הוריו היקרים, האחים והאחיות. נזכור את איתן ונמשיך לחנך לאורו המופלא".

הרב אייל עומר, שהיה מחנכו של איתן, אמר: "איבדנו בוגר שהערכים היו במרכז חייו והובילו אותו עוד כבר מגיל צעיר. איתן היה בחור מבריק שמעולם לא התגאה בחוכמתו. תמיד חיפש לעזור לכל מי שרק צריך. הכל בשקט, בענווה שאי אפשר לתאר, ומתוך עדינות נפש. חבל על דאבדין".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןחללי צה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה