חדשות בארץ

אזעקות באזור חיפה: צה"ל יירט שני טילי קרקע-קרקע ששוגרו מלבנון

חיל האוויר יירט לפנות בוקר כטב"ם ששוגר מכיוון מזרח, במרחב הימי מול חופי גוש דן. ספינת טילים של חיל האוויר יירטה שני כטב"מים במרחב הימי הצפוני. במהלך הלילה, מטוסי קרב ביצעו שורת תקיפות ממוקדות ברחבי ביירות נגד תשתיות טרור של חיזבאללה

יירוט טילים, ארכיון (צילום: David Cohen/Flash90)יירוט טילים, ארכיון (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

אזעקות נשמעו הבוקר (ראשון) באזור חיפה, קיסריה, זיכרון יעקב וחדרה. דובר צה"ל מסר, כי חיל האוויר יירט בהצלחה שני טילי קרקע-קרקע ששוגרו משטח לבנון.

שעה קלה קודם לכן הופעלו אזעקות ברחבי הגליל המערבי. מצה"ל נמסר, כי חיל האוויר יירט מספר כטב"מים ששוגרו משטח לבנון: "המטרות לא חצו לשטח מדינת ישראל, אין נפגעים".

לפנות בוקר, ספינת טילים של זרוע הים יירטה בהצלחה בים התיכון, במרחב הימי הצפוני, שני כלי טיס בלתי מאוישים ששוגרו מכיוון מזרח. בנוסף, חיל האוויר יירט כלי טיס בלתי מאויש ששוגר מכיוון מזרח, במרחב הימי מול חופי גוש דן. בשני המקרים לא היו נפגעים.

יירוט הכטב"ם על ידי ספינת חיל הים (צילום: דובר צה"ל)

במהלך הלילה, מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונה מודיעינית מדויקת של אגף המודיעין, ביצעו שורת תקיפות ממוקדות ברחבי ביירות נגד מספר מחסני אמצעי לחימה ותשתיות טרור נוספות במרחב.

בצה"ל ציינו כי "טרם התקיפות ננקטו צעדים רבים כדי לצמצם את הסיכוי בפגיעה בבלתי מעורבים, הכוללים אזהרות מקדימות לאוכלוסייה באזור".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:צה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה