חדשות בארץ

פרטים חדשים על מבצע פיצוץ הביפרים: כך המוסד הישראלי הטמין מלכודת מתוחכמת לחיזבאללה

תחקיר חדש חושף כיצד ישראל הצליחה להחדיר ביפרים מתפוצצים לתוך קו האספקה של חיזבאללה, ולבצע מתקפה מתוזמנת שפצעה מחבלים בשתי ידיהם

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

תחקיר מקיף, הכולל פרטים חדשים על מבצע פיצוצי הביפרים ומכשירי הקשר של פעילי חיזבאללה, פורסם הלילה (ראשון) בעיתון ה"וושינגטון פוסט".

על פי התחקיר, הביפרים שהתפוצצו נבנו בישראל ב-2022, והוכנסו לקו האספקה של חברת "אפולו" מטיוואן, כאשר החברה אינה יודעת על כך שהביפרים נבנו בישראל.

נציגת מכירות הצליחה לשכנע את חיזבאללה לרכוש 5,000 ביפרים, תוך שהיא מנמקת כי מדובר באמצעי תקשורת חסין מפני ריגול ישראלי. הנציגה המליצה על הדגם בעל הסוללה המוגדלת והמארז הקשיח. ארגון הטרור רכש את הביפרים וצייד בהם את פעיליו.

בתחקיר דווח כי לפני עשור התבצעה פעולה דומה של המוסד הישראלי, במסגרתה נמכרו לחיזבאללה מאות מכשירי קשר. במכשירים שנמכרו לפני עשור הותקן, בנוסף לחומר הנפץ, גם אמצעי מעקב והאזנה, באמצעותם פעילי המוסד יכלו להאזין לשיחות שנערכו במכשירים.

על פי התחקיר, כאשר הוחלט בישראל על הפעולה – שוגרו בו זמנית הודעות לכל מכשירי הביפרים שבידי חיזבאללה. בהודעה נכתב כי ממתינה להם הודעה מוצפנת, שקריאתה מחייבת לחיצה על שני כפתורים במקביל ושימוש בשתי הידיים, זאת על מנת שהמחבלים ייפצעו בשתי ידיהם. 

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חיזבאללהמלחמה בצפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה