חדשות בארץ

בכירי החיזבאללה חוששים? אל-סייד סירב לשמש מזכ"ל הארגון

לאחר חיסולו של חסן נסראללה, ויתכן גם של האשם ספי א-דין, החיזבאללה הודיע כי תוקם הנהגה משותפת ללא בחירת מנהיג "אחד". התקשורת הערבית: הבא בתור, איברהים אל-סייד, סירב לתפקיד

איברהים אל-סייד, חיזבאללה (צילום: לפי סעיף 27א')איברהים אל-סייד, חיזבאללה (צילום: לפי סעיף 27א')
אא

בכירי חיזבאללה שנותרו בחיים חוששים מהתנקשות? לאחר חיסול חסן נסראללה, ויתכן גם של יורשו המיועד האשם ספי א-דין, העיתון א-שרק אלאווסט הפרו סעודי דיווח היום (ראשון) כיה ארגון החליט שלא למנות כעת מזכ"ל חדש. על פי הדיווח תוקם הנהגה "משותפת".

מנגד, דווקא התקשורת הלבנונית הדגישה כי מי שהיה מיועד לשמש כמזכ"ל החדש של חיזבאללה, אברהים אמין אל-סייד, הודיע כי איננו מעוניין בתפקיד ובכוונתו לצאת ל"לימודי דת" בטהראן.

אל-סייד מוגדר מספר 3 בחיזבאללה והוא ראש המועצה הפוליטית של הארגון, שאחראית ליחסים עם המפלגות בלבנון. לאחר שורת החיסולים שביצעה ישראל נותרו בראש החיזבאללה, מלבד אל-סייד, סגנו של נסראללה נעים קאסם, ראש חברי הפרלמנט בלבנון מטעם המפלגה, מוחמד ראאד. שני בכירים נוספים הם מוחמד יזבק, ראש המועצה הדתית וחוסיין חליל, יועצו הפוליטי של נסראללה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה