סלבס בהתחזקות

מאור בוזגלו עורך הבדלה ומתחזק: "ביטלתי 2 הופעות בחג, עברתי את זה בשלום"

הכדורגלן לשעבר סיפר החשבון האינסטגרם שלו: "הישג שלא האמנתי שאגיע אליו - אבל כשהבוסית אומרת שראש השנה זה החג הכי חשוב, אז לא מתווכחים!"

בקטן: מאור ובוזגלו (צילום: בן דורי, פלאש 90), צילום תמונת רקע: shutterstockבקטן: מאור ובוזגלו (צילום: בן דורי, פלאש 90), צילום תמונת רקע: shutterstock
אא

הכדורגלן לשעבר מאור בוזגלו ואשתו, אושיית הרשת מירן בוזגלו נמצאים בתהליך התחזקות. לאחרונה, הם משתפים את עוקביהם במסע האישי שלהם.

בדברים ששיתף בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בוזגלו הסביר לעוקביו כי הוא הצליח לשמור על קדושת החג. "4 ימים בלי הטלפון בחג ובשבת, הישג שלא האמנתי שאגיע אליו - אבל כשהבוסית (מירן) אומרת שראש השנה זה החג הכי חשוב, אז לא מתווכחים! ביטלתי שתי הופעות, שמתי את הטלפון בצד ועברתי את זה בשלום", דיווח.

מיד אחר כך, אשתו מירן העלתה לחשבון הסטורי שלה סרטון של בעלה עורך הבדלה. בנוסף, היא פרסמה מזמורים שיש לומר בימי הרחמים והסליחות, בעשרת ימי תשובה.

בוזגלו דיווח לאחרונה כי החליט להתנתק מטלפונים בשבת, אבל בחגים העסק נעשה מעט יותר מורכב, בעיקר כשהחג צמוד לשבת. לאחרונה הוא החליט לרשום את ילדיו לבית ספר דתי וכעת הוא מנסים להתחזק בשמירת השבת.

"מזל שיש את השבת. היא גרמה לכל המשפחה לעזוב טלפונים ולהתמקד במשפחתיות", כתב מאור. אשתו הבהירה לאחרונה כי "עשינו חוק בבית, יומיים בשבוע בלי טלפון. אם לא שמים גבולות לילדים הם 'נשאבים'. הדור של היום, מה לעשות, הוא דור של טלפון. אמרתי להם שיש לי רעיון, שאמא בלי טלפון בשבת אז שיקחו את שישי שבת. הטלפון כבר לא מעניין אותם, הם לא מחפשים אותו. אני עושה את זה גם מבחינת הדת, לשמור שבת, כי יש לי חיבור לדת ולקדוש ברוך הוא. זה הרבה לנפש, לרוגע".

בוזגלו דיווח  כי לאחרונה החל להניח תפילין, במה שנראה כמו עוד צעד בדרך לשמירת שבת.

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:הבדלהמאור בוזגלו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה