חדשות בארץ

הותר לפרסום: החטוף עידן שתיוי נרצח ביום הטבח, גופתו מוחזקת בעזה

אלי שתיוי, אביו של עידן, כתב: "ברוך דיין האמת. בצער רב ובכאב עצום התבשרנו על הירצחו של אהובנו, עידן שתיוי, על ידי חמאס בבוקר שמחת תורה התשפ"ד. גופתו נחטפה ומוחזקת ברצועה"

  • ה' תשרי התשפ"ה
עידן שתיוי הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)עידן שתיוי הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

שנה לאחר הטבח שביצעו מחבלי חמאס ביישובי הדרום, הותר הבוקר (שני) לפרסום כי החטוף עידן שתיוי נרצח ביום הטבח. גופתו נחטפה על ידי חמאס, ונמצאת עדיין ברצועת עזה. הי"ד.

נציגי צה"ל הגיעו אתמול לבית המשפחה, והודיעו לה כי עידן נרצח ב-7 באוקטובר על ידי המחבלים וגופתו מוחזקת בשטח רצועת עזה. ההחלטה לקבוע את מותו התבססה על מידע מודיעיני, ואושרה על ידי ועדת מומחים של משרד הבריאות ובשיתוף משרד הדתות ומשטרת ישראל.

שתיוי, בן 28, הגיע לפנות בוקר של ה-7 באוקטובר לפסטיבל הנובה, אך לא הספיק להיכנס. כשהחלה המתקפה הוא סייע לבחור ובחורה, שאותם פגש לראשונה ביציאה מהאתר, להימלט, בחירה שלבסוף הובילה לחטיפתו. הוא הותיר אחריו את הוריו אלי ודלית, שלושה אחים ואת בת זוגו סתיו.

אלי שתיוי, אביו של עידן, כתב: "ברוך דיין האמת. בצער רב ובכאב עצום התבשרנו על הירצחו של אהובנו, עידן שתיוי, על ידי חמאס בבוקר שמחת תורה התשפ"ד 7.10.2023. גופתו נחטפה ומוחזקת בעזה".

מטה המשפחות להחזרת החטופים פרסמו הודעת אבל בעקבות ההודעה כי שתיוי אינו בין החיים: "עידן שתיוי אהב טבע, צילום וחיות. עידן היה מחובר מאוד לכלבים ובעלי חיים, והיה אמור להתחיל את שנתו השנייה בלימודי קיימות וממשל באוניברסיטת רייכמן. עידן תמיד חשב על הזולת והקריב מעצמו למען האחר".

מפורום תקווה, המייצג משפחות חטופים, נמסר: "משפחות פורום תקווה משתתפות בצערה של משפחת שתיוי, עם קבלת הבשורה כי עידן שתיוי הי"ד נרצח בשמחת תורה על ידי מחבלי חמאס במסיבת הנובה וגופתו נחטפה לעזה. עידן נרצח כשהוא באמצע לעזור ולהציל חיים של אחרים, וכך נשתדל לזכור אותו. אנו משתתפים בצערם של משפחת שתיוי ומתפללים שיגיע בהקדם לקבר ישראל, ומצפים לשובם המהיר של כל החטופים".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חטופיםחרבות ברזלטבח חמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה