חדשות בעולם

ביידן: "נשארנו מחויבים לביטחון העם היהודי"

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן פרסם הודעה קצרה לציון מתקפת החמאס בשביעי באוקטובר. מנהיגת הימין בצרפת, מארין לה פן: "מחשבותינו לקורבנות המעשים הברברים של חמאס"

ביידן (צילום: shutterstock)ביידן (צילום: shutterstock)
אא

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן פרסם היום (שני) הודעה לציון שנה לטבח השבעה באוקטובר. בהודעתו כתב: "סגנית הנשיא האריס ואני נשארנו מחויבים לחלוטין לביטחון העם היהודי, לביטחון ישראל ולזכות הקיום שלה. אנו תומכים בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני התקפות של חיזבאללה, חמאס, החות'ים ואיראן".

גם קנצלר גרמניה, אולף שולץ, פרסם תמונה של סמל החטופים שנתלה על מעונו וכתב: "אנחנו חולקים עמכם את הכאב".

נשיא צרפת עמנואל מקרון, שרק לפני מספר ימים הודיע כי הוא תומך באמברגו נשק על ישראל,  פרסם גם הוא הודעה, בעברית, בה כתב: "הכאב עודנו כאן, חריף כמו לפני שנה. כאבו של העם הישראלי. כאבנו שלנו. כאבה של האנושות הפצועה. לא נשכח את הנספים, את החטופים, ואת המשפחות שליבן שבור מההיעדר או מהציפייה לשיבה. מחשבותיי נתונות להן בהזדהות".

מנהיגת הימין בצרפת, מארין לה פן, פרסמה מכתב שמיועד לעם בישראל וכתבה: "לפני שנה עמד העם הישראלי קפוא באימה, מוכה מהטבח הגדול ביותר ביהודים בתולדות מדינת ישראל. ביום הזיכרון הזה, מחשבותינו נתונות למשפחות קורבנות מעשי הברבריות הללו של חמאס, ל-43  הצרפתים שאיבדו את חייהם ולבני הערובה, כולל שניים מבני ארצנו, שעדיין נמצאים בידי מחבלי חמאס".

"העדיפות של צרפת היא להשיג את שחרורם ולהבטיח ביטחון לבני ארצנו היהודים, בתקופה שבה צרפת עומדת בפני פיצוץ של מעשים אנטישמיים, הניזונים מהרטוריקה האלימה וחסרת האחריות של השמאל הקיצוני".

ראש ממשלת בריטניה קיר סטארמר התייחס אף הוא ליום השנה לטבח בעוטף וציין: "7 באוקטובר 2023 היה היום האפל ביותר בהיסטוריה היהודית מאז השואה. שנה לאחר ההתקפות הנוראיות הללו עלינו לעמוד באופן חד משמעי לצד הקהילה היהודית ולהתאחד כמדינה. אנחנו לא נתבלבל במרדף אחר השלום. ביום זה של כאב וצער, אנחנו מכבדים את אלה שאבדנו. נמשיך בנחישותנו להחזיר את אלה שעדיין כבני ערובה, לעזור לאלו שסובלים ולהבטיח עתיד טוב יותר למזרח התיכון".

נשיא ארגנטינה חוויאר מיליי, המוביל קו תמיכה חסר תקדים בישראל, צייץ בעברית: "הלב שלנו שבוי בעזה" והוסיף: "BRING THEM HOME NOW".

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:מלחמת חרבות ברזלג'ו ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה