חדשות בארץ

סקרי סוף השבוע: הקרב בין הליכוד והמחנה הציוני

על פי סקר שפורסם במעריב, הליכוד מקבל 26 מנדטים לעומת 22 מנדטים שמקבל המחנה הציוני. על פי סקר שפורסם בידיעות אחרונות הרצוג מקבל 25 מנדטים והליכוד 24 בלבד

אא

בחירות 2015: סקר שנערך על ידי מכון "מדגם", בפיקוח מינה צמח ומנו גבע עבור "ידיעות אחרונות", מעלה כי אילו הבחירות היו נערכו היום, רשימת "המחנה הציוני" הייתה הופכת לסיעה הגדולה בכנסת. בסקר שערך מכון "פאנלס פוליטיקס", עבור "מעריב", מעלה לעומת זאת, שהליכוד הייתה הסיעה הגדולה בכנסת.

סקר ידיעות אחרונות סקר ידיעות אחרונות

על פי הסקר של "מדגם", הרשימה בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני מקבלת 25 מנדטים ואילו הליכוד 24 מנדטים. עוד עולה כי הבית היהודי זוכה ב-12 מנדטים, הרשימה הערבית המשותפת ב-12 מנדטים, ויש עתיד ב-11 מנדטים. ש"ס בראשות אריה דרעי זוכה לשבעה מנדטים, כמו יהדות התורה ו- "כולנו" בראשות משה כחלון. ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן זוכה לשישה מנדטים, מרצ לחמישה מנדטים, ומפלגת "יחד" של אלי ישי זוכה לארבעה מנדטים.

סקר מעריב סקר מעריב

לעומת זאת, הסקר שפורסם ב"מעריב-סופהשבוע", מעלה תוצאות מעט שונות. לפיו אילו התקיימו הבחירות היום, היה הליכוד מקבל 26 מנדטים והמחנה הציוני 22 מנדטים. הבית היהודי מקבל 13 מנדטים והרשימה הערבית המאוחדת זוכה ל-12 מנדטים. יש עתיד מקבלת 11 מנדטים, יהדות התורה שמונה מנדטים וכולנו שבעה מנדטים. ש"ס ומרצ זוכות לשישה מנדטים כל אחת, וישראל ביתנו זוכה לשישה מנדטים. גם בסקר זה "יחד" עוברת את אחוז החסימה וזוכה לארבעה מנדטים.

תגיות:בחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה