חדשות בארץ

המרצה דרש למחוק את המילה "בס"ד"

סטודנטים במכללת ספיר נפגעו, הד"ר הסביר: זה הלוח שלי ולא יהיה עליו "בס"ד"

אא

הבוחנת במכללת ספיר כתבה על הלוח את המילה "בס"ד"' - ולדוקטור אחר מהמכללה, הדבר הפריע בכזו עוצמה שהוא התעקש למחוק את המילה הזו מהלוח. הסטודנטים שהגיעו למבחן בקורס "ממשל ופוליטקה, מושגים וגישות" במכללה, הופתעו מהדרישה של המרצה, ד"ר עידו נבו, שלא לכתוב את המילה "בסיעתא דשמיא", ולו בראשי תיבות, על הלוח בכיתה בזמן הבחינה.

בידיעה שהובאה בערוץ 7 נכתב כי הד"ר הגדיל לעשות והעביר את ההוראה בצורה ברורה לבוחנת שישבה בכיתה, על גבי המעטפה שהכילה את הבחינות ונשלחה אליה.

צילום של אחד הסטודנטיםצילום של אחד הסטודנטים

דף מכללת ספירדף מכללת ספיר

הבוחנת סירבה לשתף פעולה עם הוראת ד"ר נבו, וכתבה על הלוח את המילה "בס"ד". במהלך הבחינה נכנס ד"ר נבו לכיתה, ראה את הלוח, ודרש מהבוחנת למחוק אותה. משזו סירבה, ניגש בעצמו אל הלוח, וביצע את המחיקה.

"מדוע את מוחק את המילה 'בס"ד' מהלוח וגורם לפגיעה ברגשות סטודנטים"? נשאל הד"ר על ידי הנבחנים, והשיב כי הלוח הזה שייך לו. כמו שבטפסי הבחינות אין את המילה "בס"ד", כך היא גם לא תהיה כתובה על הלוח.

תגובה שהתפרסמה בשם מכללת ספיר, הבהירה כי מדובר ביוזמה פרטית של המרצה, ואין זו המדיניות של המקום. הנושא, כך מסרו, ייבדק.

מאז נרשמה גם ברשתות החברתיות מחאה מצד סטודנטים ואנשים נוספים ששמעו על המעשה וביקשו להביע כעס, ועל דף הפייסבוק של המכללה, החלו לכתוב את המילה "בס"ד". אחד הסטודנטים ששהה במקום בהתרחשות האירוע, הוא זה שצילם את המעטפה ושחרר את הסיפור, ובכך עורר סערה גדולה נגד המכללה. "לאנשים נמאס לספוג את חוסר הסובלנות כלפי השונה או האחר מהם", הגיבו גולשים.

תגיות:הדרהאתאיסטיםחרדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה