חדשות בארץ

מאות עובדי מגה בסכנת פיטורים: מאיימים להשבית המשק

לא רק בדרום מרחפת סכנה. רשת מגה הודיעה כי תסגור עשרה מסניפיה. מאות עובדים דורשים לנהל משא ומתן על התייעלות. ההסתדרות מאיימת בשביתה כללית

אא

לא רק עובדי מפעלי הדרום מאויימים בימים אלה בפיטורים, עכשיו הסכנה מגיעה גם לרשת מגה. בעקבות החלטת הנהלת הרשת לסגור לפחות עשרה סניפים, צפויים מאות עובדים להיות מפוטרים. ההסתדרות, בתגובה, מאיימת לפתוח בשביתה.

אמש (שני) נודע לוועד עובדי החברה על הכוונות שיש להנהלה, והם שגרו מכתב מיידי למנכ"ל החברה, מוטי קרן, בו התריעו כי הם דורשים משא ומתן אם העובדים. אם דרישתם לא תבוצע, תשקול ההסתדרות נקיטת הליכים משפטיים וארגוניים עד להשבתה כללית של המשק. הדרישה, כך אומרים העובדים, היא משא ומתן על צעדי התייעלות.

מאות עובדי מגה בסכנת פיטורים (צילום: פלאש 90)מאות עובדי מגה בסכנת פיטורים (צילום: פלאש 90)

מזה מספר חודשים שהנהלת הרשת מנסה לקיים דיונים אודות צעדי התייעלות עם העובדים. נציגי העבודים גיבשו מתווה שיאפשר לחברה לנקוט צעדי התייעלות מבלי לפטר עובדים, והם דורשים לנהל על כך משא ומתן.

"אנו מודיעים כי ככל שלא תימסר ביממה הקרובה הודעה מסודרת המבטלת את הודעתה הקודמת של מגה על סגירת הסניפים, ההסתדרות תשקול נקיטת צעדים משפטיים וארגוניים עד כדי שביתה כללית של הרשת", נכתב על ידי נציגי העובדים.

תגיות:פיטוריםעבודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה