חדשות בארץ

מי רוצה לקנות? התחנה המרכזית החדשה בת"א למכירה

בעוד 10 שנים תהפוך התחנה המרכזית החדשה בתל אביב למתחם שישלב בתוכו עסקים ומגורים. בינתיים היא מוצעת למכירה בסכום של 250 מיליון ₪ - תמורת 40% מכלל השטחים הציבוריים

אא

סביר להניח שרבים מאיתנו ביקרו פעם-פעמיים בחייהם בתחנה המרכזית החדשה בת"א – מתחם הומה אדם שכולל בתוכו שפע מרכזי קניות, כ-80,000 מבקרים ביום, והיצע נרחב במיוחד של קווי חברות התחבורה אגד, דן, מטרופולין, סופרבוס, קווים, ועוד.

כעת מוצעת התחנה למכירה בסך כולל של 250 מיליון ₪, אולם תוך תקופת זמן של 10-15 שנים מהיום – היא עתידה לשנות את פניה לחלוטין. המתכונת הנוכחית של קווי התחבורה תועתק למתחם ארלוזורוב, ובמקום הנוכחי ישולבו בנייני מגורים וכן מרכזי עסקים וקניות.

התחנה המרכזית, תל אביבהתחנה המרכזית, תל אביב

אז מי הגיש את מועמדותו למכרז שנסגר? האחד הוא איתן שמיר – בעלי תחנת הרדיו 91FM, תל אופן ובנק כרמל (בעלים לשעבר של הבנק). המועמד השני הוא קובי מימון וחיים צוף – הבעלים של חברת 'מפעלי תחנות', שהיא חברת-בת של 'נצבא' נדל"ן.

250 מיליון ₪ זהו סכום הרכישה שהוצע ע"י כונסי הנכסים, והרוכש ייהנה מבעלות על 40% מכלל השטחים הציבוריים, וכן מהשטחים של חברות התחבורה אגד ודן. אז מי יהא הזוכה המאושר מבין שני המועמדים? כל שנותר הוא לחכות לתוצאות המכרז, שיתפרסמו בקרוב. 

תגיות:תחנת מרכזית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה