מעניין

תעלומה בבריטניה: ספיידרמן לעזרת ההומלסים

למה צעיר בריטי מהעיר ברמינגהם מאכיל הומלסים כשהוא עוטה חליפת ספיידרמן? התשובה שהוא מספק – מפתיעה ומעוררת מחשבה

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

תושבי ברמינגהם שהסתובבו ברחובות העיר בחודשים האחרונים, נתקלו לא פעם במחזה מפתיע: ספיידרמן בגודל טבעי מציע אוכל להומלסים על ספסלים ומדרכות.

מי שאחראי למראה הבלתי הרגיל הוא צעיר אנונימי מברמינגהם שעובד כברמן במשך היום ועוסק בהאכלת רעבים בערבים. "אני מאמין שכל בני האדם שווים ושאנחנו צריכים לעזור לכל אחד כפי שהיינו עוזרים לחבר קרוב," הוא אמר במסר ששלח לאתר אינטרנט שכתב אודותיו. ברמינגהם, שבה הוא פועל, היא העיר השנייה בגודלה בבריטניה ובה מספר ההומלסים הגדול ביותר בממלכה.

ספיידרמן מאכיל רעבים בברמינגהםספיידרמן מאכיל רעבים בברמינגהם

מדוע הצעיר הבריטי מעדיף לבצע את מעשי החסד שלו כשהוא לובש חליפת ספיידרמן? חוץ מהעובדה שהחליפה מגינה על האנונימיות שלו, הוא טוען כי הלבוש הבלתי שגרתי שלו גורם לאנשים נוספים להתגייס למען ההומלסים בעירם. "כשהייתי מחלק מזון לאנשים רעבים קודם לכם, אף אחד לא שם לב. כשהתחלתי להסתובב בחליפת ספיידרמן אנשים התחילו לגשת אלי ולשאול מה אני עושה. הם התעניינו בפעילות שלי, וכתוצאה מכך לא מעט החליטו לפעול גם הם למען ההומלסים האלה".

ספיידרמן מברמינגהם פתח אפילו דף פייסבוק בשם הזה, כשהוא מקווה להוות השראה לאחרים שיתחילו לחשוב על האנשים הנזקקים שנמצאים לא רחוק מהם. "אני לא מקבל תרומות כסף", הדגיש במסר שפרסם בדף הפייסבוק שלו. "במקום זה, אני מעודד אנשים לגלות מעורבות ולהאכיל את אלה הזקוקים לכך".

תגיות:רץ ברשתמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה