חדשות בארץ

שמחה מהולה בעצב: אלמנתו של נתנאל עראמי הי"ד ילדה בת

לאחר חקירת שב"כ מאומצת, הוכרז נתנאל עראמי הי"ד כחלל פעולות איבה לאחר שחבלי הסנפלינג עליהם עבד – נחתכו בזדון. ביום שישי האחרון נולדה לו בת שאותה לא זכה לחבק

אא

קצת יותר מחצי שנה חלפה מאז נרצח נתנאל עראמי הי"ד, בפיגוע הסנפלינג בפתח תקווה. ביום שישי האחרון, ילדה מוריה עראמי, אלמנתו, את בתם. הלידה התקיימה בבית החולים ברזילי באשקלון, והתינוקת, אפרת, נולדה במשקל 2.100 גרם. הסבתא, מרים, אמו של נתנאל, בטוחה שהלידה המוקדמת היא תוצאה של כל מה שעבר על האלמנה מאז הרצח.

בחודש ספטמבר האחרון, נחתך ביד אכזרית חבל הסנפלינג עליו עבד נתנאל, שהיה בעלים של חברת סנפלינג בפתח תקווה, ונהג לעבוד בגבהים. בני משפחתו סיפרו בזמנו על אדם אמין, מקפיד על כל כללי הבטיחות, וקשה היה להם להבין כיצד כל זה התרחש. שבועות רבים נחקר דבר מותו של עראמי הי"ד, ורק לאחר שפורסמו ממצאי חקירת השב"כ, הוכרז כחלל פעולות איבה, דבר שמאפשר לאלמנה ולילדיו לקבל סיוע מהמדינה.

נתנאל עראמי הי"ד. לא יזכה לחבוק את בתונתנאל עראמי הי"ד. לא יזכה לחבוק את בתו

"זאת שמחה מהולה בעצב", אמרה מרים עראמי בראיון לידיעות אחרונות. "הכל מתערבב: בכי שנתנאל לא זכה לחבק את בתו שנולדה לצד בכי של שמחה על לידתה של אפרת התינוקת".

"הייתה לה לידה קשה, אבל עכשיו הכל טוב. אתמול היא נגעה וחיבקה אותה לראשונה, ואנחנו מקווים שבעוד שבוע וחצי היא תשתחרר ושבפסח נהיה ביחד בבית", הוסיפה הסבתא מרים.

"אתמול היה לי קשה לקום מהמיטה מהדיכאון שנתנאל לא זכה לחבק את בתו שכל כך ציפה לה", אמרה מרים. "מרוב שאני חושבת עליו ובוכה חלמתי עליו שהוא לוקח את אפרת בידיו ומנשק אותה במצח".

תגיות:נתנאל עראמיטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה