חדשות בארץ

גבריאל ששון: "האמונה לא נחלשה – מתמודד בהכנעה"

הוא קבר שבעה מתוך שמונת ילדיו, שנספו בשריפה בביתם בשבת האחרונה. גבריאל ששון על תחושותיו: "ההבנה שלנו מוגבלת, כך ה' רצה"

אא

שבעה ילדים בני משפחה אחת, שבע נשמות טהורות ותמימות, נספו בשריפה שפרצה בביתם בליל שבת האחרון בשכונת ברוקלין בניו יורק. אירוע טראגי בעוצמה שקשה לתאר, עת אם קופצת מחלון הבית יחד עם בתה, ושתיהן זועקות לעזרה ומתחננות שיוציאו את הילדים ששהו במיטותיהם. מתוך הבית נשמעות זעקות ילדים שמתחננים לאמא שתציל אותם, אך האש המאיימת, לוכדת אותם וקוטפת את חייהם באחת.

אתמול, יום שלישי, הובאו ארונותיהם של שבעת האחים לבית משפחת ששון, לקבורה בירושלים, לאחר שהסתיימה ההלוויה, סיפר האב, גבריאל ששון, בראיון לערוץ 10 – על תחושות קשות של אב שקבר כמעט את כל בני משפחתו ברגע אחד, ועל כך שלא היה עמם ברגעים הקטלניים. 

בכיות וזעקות שבר מול ארונות הילדים (צילום: פלאש 90)בכיות וזעקות שבר מול ארונות הילדים (צילום: פלאש 90)

"מתמודדים עם המצב בהכנעה", אמר ששון. "אם אנו מכניעים את עצמנו לקב"ה, אז מקבלים כוח מלמעלה. אם יש דבקות עם הקב"ה אז ממילא יש לך כוח אינסופי". כך אומר גבריאל, ומסביר מהיכן הוא שואב כח. בהלוויה אמר האב כי הוא הקריב את קרבן ראש חודש שלו להקב"ה. עוד הוסיף כי הוא מקווה שעם ישראל יהיה מאוחד ולא נזדקק עוד לקרבנות.

על אשתו ובתו המאושפזות בבית חולים במצב קשה, ואינן מודעות למצב האמיתי של המשפחה, סיפר: "אמרו לי שזה לוקח בדרך כלל כמה חודשים עד שהמצב משתפר. אני רוצה שכלל ישראל יתפללו עליהן – אשתי, שמה גילה בת פרנסיס, ובתי, ציפורה בת גילה. תפילות עוזרות", הוא אומר, ומסביר שאינו יודע מתי יספר להן על כך שנותרו לבדן מכל בני המשפחה.

האירוע, כך מסכם אבי המשפחה, לא החליש את אמונתו בבורא עולם כלל: "אין שאלות ואין תשובות. יהודים אוהבים לשאול, אבל צריך להבין שהבנתנו מוגבלת".

 

תגיות:הרב גבריאל ששוןאסוןטרגדיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה