מעניין

לא יאומן: טלה עם פרצוף אנושי נולד ברוסיה. צפו בסרטון

טלה עם אף, עיניים ופה כשל אדם, נולד בחווה ברוסיה. החוואי: "חשכו עיניי. לדבר כזה לא ציפיתי"

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

 

וידאו מטריד, שזכה עד כה למיליוני צפיות, הועלה השבוע לרשת וגרף תגובות נרעשות למדי. ובכן, לאור הממצאים שבו, אפשר גם להבין מדוע: בווידאו נראה טלה רך שזה עתה נולד – כשהוא בעל תכונות גנטיות 'אנושיות': ראשו אמנם ראש כבש, אך עיניו, אפו ופיו זהים לאלו של בני אדם.

מעשה זה אירע בכפר הרוסי צ'ירקה, הנושק לרפובליקת דגסטן. החוואי שנכח בהמלטה, בלסיוס אוורנטיאב (45), סיפר כי הייתה זו המלטה משונה ביותר, לפי כל אמות המידה שהכיר עד כה. "הטלה השמיע קולות משונים כשהגיח לאוויר העולם, והתחכך בבני אדם לזמן ממושך, הרבה יותר מאשר טלה רגיל.

"במהלך החורף היה לנו קצת קשה מבחינה כלכלית, ולכן שמחתי מאוד על ההמלטה הזו. חשבתי לעצמי שהגיע הזמן 'לעשות קצת כסף'. אבל כשהלכתי לראות כיצד מתקדמת ההמלטה, חשכו עיניי. לדבר כזה לא ציפיתי".

למרות ההפתעה שאוחזת בכולנו נוכח מקרה כזה - מעניין לציין כי בשולחן ערוך (סימן קצד) דווקא התריעו על תרחיש מעין זה. "המפלת דמות בהמה חיה ועוף, ושליא קשורה בה, אינה חוששת לולד אחר, ואם אינה קשורה בה, חוששת לולד אחר, ואף על פי שהולד הנדמה זכר, חוששין ליתן לה ימי טומאה של נקבה בשביל השליא".

"בגמרא כתוב שאישה יכולה להפיל עובר בדמות חיה או עוף, ודבר זה נדון באריכות ואף נפסק להלכה בענייני טומאה", מסביר דניאל בלס, עורך מדור תורה ומדע באתר הידברות. "מוטציה ופגם בהתפתחות העובר, מסוגלים ליצור עובר בדמות של חיה או עוף. כעת, אנו רואים שהדבר אפשרי גם מהכיוון ההפוך – אצל בעל חיים שנולד עם דפורמציה שמזכירה פני אדם. דבר זה מוכיח, שפגם ביצירת העובר, אכן מסוגל לייצר דמות שאינה ממינו".

תגיות:רץ ברשתמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה