חדשות בארץ

תיירות בצמיחה: עלייה של 15% במספר התיירים שנכנסו לארץ מתחילת השנה

חודש אוקטובר רשם שיא חודשי מאז ומעולם בתיירות הנכנסת לישראל: קרוב ל- 486 אלף תיירים בחרו לנפוש בארץ. במשרד התיירות מצפים לשבור בסוף 2018 את רף ה- 4 מיליון תיירים בשנה

נתב"ג (צילום: אבי דישי, פלאש 90)נתב"ג (צילום: אבי דישי, פלאש 90)
אא

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום (שני) נתונים, המצביעים על המשך מגמת העלייה בתיירות הנכנסת לישראל.

בחודש אוקטובר 2018 נכנסו לישראל 485.5 אלף תיירים – עלייה של קרוב ל- 14% ביחס לחודש אוקטובר אשתקד. למעשה, מדובר בחודש השיא בתיירות הנכנסת לארץ מאז ומעולם.

לפי נתוני משרד התיירות, ההכנסות למשק בחודש החולף מהתיירים שנכנסו לארץ הסתכמו בלמעלה מ- 2.5 מיליארד שקלים. מתחילת שנת 2018, התיירות הנכנסת תרמה למשק סך של כ- 18 מיליארד שקלים.

במהלך עשרת החודשים הראשונים של 2018 נכנסו לארץ 3.4 מיליון תיירים. נתון זה משקף עלייה של 14.7% במספר התיירים הנכנסים לישראל לעומת התקופה המקבילה ב- 2017. לעומת החודשים ינואר-אוקטובר 2016 – חלה בחודשים אלו צמיחה של לא פחות מ- 44.8%.

במשרד התיירות מצפים כעת להמשך המגמה, כך שבסוף 2018 ניתן יהיה לחגוג את חציית רף ה- 4 מיליון תיירים שנכנסו לארץ במהלך השנה.

שר התיירות יריב לוין הביע שביעות רצון מהנתונים: "הנתונים המצוינים האלה נרשמים חודש אחר חודש כבר שנתיים, והם תוצאה ישירה של העבודה המאומצת שאנחנו עושים במשרד התיירות. לתיירות הנכנסת לישראל תרומה כלכלית אדירה ותרומה הסברתית חשובה לא פחות. אני משוכנע כי נמשיך ונראה את מגמת העלייה החדה במספרי התיירים לישראל, ונסיים גם את השנה בשיא נוסף".

תגיות:תיירותיריב לוין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה