חדשות בארץ

בגלל הבחירות: מסתמן כי "עסקת המאה" של טראמפ תידחה שוב

הבחירות בישראל ישפיעו על פרסום תכנית השלום של טראמפ, כאשר ההערכה היא שהנשיא האמריקני לא יציג את תכניתו לפני שתקום הממשלה הבאה

  • ט"ז טבת התשע"ט
נתניהו וטראמפ בפגישה בניו, 26 בספטמבר 2018 (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)נתניהו וטראמפ בפגישה בניו, 26 בספטמבר 2018 (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)
אא

גורם בכיר בבית הלבן אמר הערב (שני) כי הבחירות בישראל יילקחו בחשבון בעת ההחלטה על עיתוי פרסום תכנית השלום של טראמפ. "הבחירות בישראל ב-9 באפריל הן שיקול אחד מתוך רבים במערכת השיקולים של הממשל בנוגע לתזמון הפרסים של תכנית השלום", אמר הפקיד

התכנית, שהיתה אמורה להתפרסם בפברואר 2019, תכלול מן הסתם את דבריו של טראמפ על כך שיש ליישם את פתרון שתי המדינות, כאשר טראמפ מעריך שראש הממשלה נתניהו יהיה מוכן לכך. עם זאת, כרגע נראה שלממשל האמריקני ברור שלא תהיה אפשרות לפרסם את התוכנית לפני שתוקם הממשלה הבאה כיוון שגם טראמפ עצמו לא יהיה מעוניין לפרסם את תוכניתו, שעלולה להשפיע גם על תוצאות הבחירות.

מדובר בתכנית שתוצג כנראה במעמד צד אחד בלבד, כיון שהפלסטינים מסרבים להתייחס לנציגים האמריקנים המבקשים לשוחח איתם ולקבל את עמדותיהם כדי להשלים את גיבוש התוכנית.

תגיות:בחירותתכנית השלוםטראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה