חדשות בארץ

פרקליט המדינה: "מחויבים לפעול לסיום הדיונים בהקדם האפשרי"

פרקליט המדינה, שי ניצן, התייחס להשחתת קברו של אביו של היועץ המשפטי לממשלה, ואמר כי הוא מחויב לסיום הדיונים לגבי בני הזוג נתניהו בהקדם האפשרי

פרקליט המדינה, שי ניצן (צילום: פלאש 90)פרקליט המדינה, שי ניצן (צילום: פלאש 90)
אא

פרקליט המדינה, שי ניצן, אמר בוועידת "תחזיות 2019" של כלכליסט כי "לא נירא ולא נירתע מפני איש" – כך לגבי החקירות של רה"מ בנימין נתניהו. פרקליט המדינה אף אמר כי היועץ המשפטי לממשלה וכל העוסקים בנושא מחויבים לפעול לסיום הדיונים בהקדם האפשרי.

ניצן הוסיף כי לפני מספר שנים אמר לו הסופר עמוס עוז ז"ל כי כאשר מרימים מכסה של ביוב, כולם מתרחקים מן הריח הרע. אבל לטווח ארוך – דווקא ההרמה של המכסה מאפשרת לביוב להתאוורר ויוצרת רענון. צריך להמשיך ולפתוח מכסי ביוב, כך אמר.

הדברים הללו נאמרו על ידי פרקליט המדינה בעקבות ההשחתה של קברו של ברוך מנדלבליט, אביו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, שהתרחשה לפני כשבועיים. ראש הממשלה התבטא כי מדובר במעשה מזעזע, ובקש מיד מגלעד ארדן, השר לביטחון פנים, לברר מי אחראי להשחתה.

למרות הודעתו של היועץ המשפטי, כי לא יפרסם החלטה לגבי החקירות בסמוך לבחירות, הוא החל להיפגש בשבוע שעבר עם בכירי הפרקליטות, במטרה לגבש חוות דעת סופית בעניין.

משרד היועמ"ש דחה אתמול את טענותיו של בא כוחם של רה"מ ורעייתו, עוה"ד יוסי כהן, אשר בקש עיכוב של ההליכים נגד רה"מ ורעייתו, בגלל הטענות שעלו במסגרת חקירתו של ניצב בדימוס רוני ריטמן, במסגרת מח"ש. דינה זילבר, המשנה ליועמ"ש, קבעה כי לא ניתן לקבל את הטענה שישנו פגם בחקירה או בהחלטות שהתקבלו בהליכים נגד רה"מ ורעייתו, כתוצאה ממצאי החקירה של ניצב רוני ריטמן.

תגיות:שי ניצןפרקליט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה