כתבות מגזין

יובל המבולבל והיהדות: שמע ישראל עם אלפי ילדים, תפילין ושיעורי תורה

איזה פוסט זכה בכ-10,000 לייקים ועשרות תגובות? מה יובל המבולבל מקווה להשאיר אחריו בעולם? כל מה שרציתם לדעת על יובל המבולבל והיהדות

  • כ"ט טבת התשע"ט
אא

כוכב הילדים יובל המבולבל מסרב לעבוד בשבת, הוא מקפיד על אוכל כשר, מניח תפילין ומרבה לדבר עם בורא עולם. כל מה שרציתם לדעת על יובל המבולבל והיהדות.

"לקחתי על עצמי לאכול רק כשר", אמר יובל ה(לא) מבולבל. "בכל יום כשאני קם בבוקר אני נוטל ידיים, משתדל לומר ברכות השחר ולהניח תפילין. אבל עיקר התפילות שלי הן בהתבודדויות עם הקב"ה. אני מדבר אתו במילים משלי. ואני מרגיש שבאמת משהו קורה בזמן האחרון. מתחילים לקרות לי דברים טובים. אני יותר מתחבר לאני העצמי שלי".

יובל שם טוב העלה לעמוד הפייסבוק שלו תמונה שבה הוא מעוטר בתפילין, וכתב: "תענוג לפתוח את היום בתפילה":

וכאן – עם בנו חובש הכיפה:

הפוסט שזכה ל-10,000 לייקים ועשרות תגובות תומכות: "פתחתי את הבוקר עם חיבור לאור הנפלא של הבורא, עם רצון חזק לקבל על מנת לתת, להיות צינור של שפע וטוב לכל מי שרק אוכל. בשם ה׳ נעשה ונצליח ונאמר אמן", כך כתב בעמוד הפייסבוק שלו, לצד פרסום התמונה המרגשת בה הוא נראה עטור תפילין:

"אחד הגבולות שהחלטתי להציב לעצמי, זה לא לקבוע יותר הופעות בשבת", הצהיר שם טוב קבל עם ועדה, "אז יום אחד בשבוע אנוח ואהיה עם המשפחה שלי - כדי שבשאר הימים אוכל להמשיך להתקדם בכיוון הנכון".

הפוסט בפייסבוק בו הודיע יובל על הפסקת העבודה בשבת:

הפוסט שפרסם יובל בדף הפייסבוק שלוהפוסט שפרסם יובל בדף הפייסבוק שלו

"זה עושה לי טוב", סיפר יובל ל'ידיעות אחרונות'. "ביום שהחלטתי להפסיק להופיע בשבת, קיבלתי ארבעה צ'קים שחיכיתי להם כבר חודשים".

"קיבלתי על עצמי קודם כל לא לעבוד בשבת. לפני שנה קיבלתי את ההחלטה הזו לא לעבוד בשבת למרות שזה היה עיקר הפרנסה שלי, ואני רואה רק עליה כלכלית", מצהיר יובל. "אין שום הפסד מהדבר הזה, מי שעובד בשבת זה כמו תפוז רקוב שמרקיב את שאר הסל, כל הכסף שהייתי מרוויח בשבת היה נעלם לי", סיפר לרדיו 'קול ברמה'. "הקדוש ברוך נתן לנו את השבת שננוח. כולם ביחד. כל המשפחה. תענוג. אין לזה מחיר לדבר הזה. כל מחיר שיציעו לי אני לא אקח. לא אעבוד בשבת".

יובל המבולבל משתתף בשיעורי תורה של הרב יובל הכהן אשרוב, וגם הרב יגאל כהן הוא דמות מעוררת השראה בשבילו. "אני הולך לשיעורים של הרב יובל הכהן אשרוב בכל יום שלישי, ואני יוצא משם כל פעם ואומר לעצמי: 'וואו'", אמר יובל

"אני מקבל השראה באופן כמעט יומיומי מהרב יגאל כהן. אני הולך להרצאות שלו ומאוד נהנה לשמוע את השיחות שלו, כי הוא מדבר בגובה העיניים. בזכותו התחלתי להיות מאושר ושמח בחלקי. עד ששמעתי את השיחות שלו יכולתי להצליח מאוד, אבל עדיין לא להיות מאושר, כי כל הזמן רדפתי אחרי עוד ועוד הישגים. כמו שאומרים – 'אוהב ממון לא ישבע ממון ואוהב פרסום לא ישבע פרסום'. אבל הרב יגאל לימד אותי לשמוח בחלקי. אפילו זכיתי שהתקיים בביתי שיעור תורה שלו. מאוד התרגשתי מהשיעור הזה".

תחת הכותרת "בוקר של התחזקות" העלה יובל שם טוב לעמוד הפייסבוק שלו תמונה שלו ביחד עם ברי סחרוף, מיכה שטרית, ישי לפידות והרב אברהם הכהן, כשהם שקועים בלימוד תורה:

"אני מאמין שיש שלוש אקסיומות שכל אדם צריך לדעת – האחת היא שיש בורא לעולם ושהוא קיים. השנייה היא שהבורא כל יכול, והשלישית – שהוא אוהב אותנו, הוא הרי אבא שלנו. ברגע שמאמינים באקסיומות האלו אז לא פוחדים מכלום, כי ברור ש'מי שמאמין לא מפחד. זו לא רק קלישאה אלא מפתח לכל. גם ברגעים מאוד קשים, כשקורים לנו דברים לא נעימים, וזה קורה הרבה בענף שבו אני עוסק, ברגע שיש לי אמונה אז אני יודע שאני מוגן. זה כל כך פשוט".

"בזכות היהדות הפכתי לבעל טוב יותר ואבא טוב יותר, ואשתי מעודדת את זה", אומר כוכב הילדים האהוב. "הילדים רואים אותי מניח תפילין ושואלים. אני כמובן מסביר. בחודשים האחרונים אני ממש רואה ניסים שקורים לי בבית, בחיים ובקריירה", הוא הוסיף, "אני רק רוצה לשתף אתכם בסוד הנפלא הזה שנחשפתי אליו שנקרא 'שלום בית' - שזה המקור האמיתי לברכה והצלחה".

קראו את דבריו של יובל על שלום בית:

יובל המבולבל מצטרף למיזם – לעודד את עם ישראל לקרוא קריאת שמע מדי לילה:

כוכב הילדים 'יובל המבולבל' באמירת שמע ישראל במהלך הופעה חיה. צפו:

מה עושה יובל המבולבל בחתונה חרדית? פשוט מאוד. מצטרף לזמר, ושר בקולו הערב 'מצווה גדולה'. צפו בתיעוד המשמח

בראיון למדור 'ניצוצות' ב'הידברות', אמר יובל: "הייתי רוצה לדעת שהצלחתי לגעת בכמה שיותר אנשים, להשפיע עליהם, לחשוב חיובי ולהאמין בעצמם, ולהאמין שיש למעלה איזה מישהו נשגב שדואג לנו תמיד. ולא לשכוח לשמוח".

תגיות:התחזקותיובל המבולבליהדות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה