חדשות יהדות

יש דיין: מענה טלפוני חדש יוקם לאלפי המתדיינים

אזרחי ישראל, שנזקקו עד עתה לקבל שירות מבתי הדין והתמודדו עם קשיים בקבלת מענה ומידע על ענייניהם, יקבלו מעתה מענה טלפוני כמו בשאר משרדי הממשלה

  • ד' שבט התשע"ט
הרב לאו, תמונת ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)הרב לאו, תמונת ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

הרב הראשי לישראל, הגאון רבי דוד לאו שליט"א, הורה על מהפכה חדשה בבתי הדין בישראל. על פי הוראת לשכת הרב, שהועברה למנכ"ל בתי הדין הרבניים הגאון רבי דוד מלכא, יינתן מעתה מענה טלפוני אנושי לכל הפונים לבתי הדין שיחפצו בכך.

עד עתה, נאלצו אלפי הפונים לבתי הדין למצוא את המידע בעצמם, או להגיע בכוחותיהם למתחם בית הדין ולבקש שם את עזרת הצוות. המצב הנוכחי הפריע לאלפי האזרחים שנזקקו לשירותי בתי הדין, ביניהם זוגות, טוענים רבניים ועורכי דין. בכל השנים ניסו בבתי הדין להנגיש את השירות לקהל עד כמה שניתן, אולם בשל חוסר אמצעים פיזיים, התועלת לא הייתה מרובה.

עתה, כאמור, עם הנחייתו של הרב הראשי ונשיא בית הדין הגדול, התבשרו הפונים על מהפכה חדשה בכל הנוגע לקבלת השירות בפנייתם לבתי הדין.

כבר היום (חמישי) בשעות הבוקר, נערכה ישיבה ראשונה בין נציגי בתי הדין לחברת התקשורת שזכתה במכרז להענקת שירותי המענה למתדיינים.

בפגישה השתתפו מנכ"ל בתי הדין ונציגי חברת 'תקשוב', החברה שזכתה במכרז, וסיכמו ביניהם על תהליך נתינת השירות.

חברת 'תקשוב' כבר הוכיחה את עצמה בשירות זהה, והיא זו הנותנת עד עתה שירותי מענה טלפוני לחברות ומשרדי ממשלה גדולים, ביניהם למערכת בתי המשפט.

הצורך ברפורמה החדשה עלה בישיבות העבודה שקיים נשיא בית הדין שליט"א עם כניסתו לתפקיד, שבעקבותיהם הורה לקדם במהירות האפשרית מענה טלפוני שיקל על אלפי המתדיינים באי בתי הדין הרבניים.

בהודעת לשכת נשיא בית הדין הגדול נאמר כי "נשיא בית הדין הגדול רואה חשיבות עליונה בשירות יעיל וזמין וימשיך לפעול יחד עם הנהלת בתי הדין בכדי להגיע ליעדים שנקבעו".

תגיות:הרב דוד לאובתי הדין הרבניים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה