חדשות בארץ

הפריימריז בליכוד: מאבק צמוד בין כץ ואדלשטיין, סער בחמישייה הראשונה

המאוכזבים שככל הנראה לא יחזרו לכנסת הם אורן חזן, יהודה גליק, ענת ברקו, נאוה בוקר, ירון מזוז ונורית קורן. גם השר איוב קרא נותר בחוץ

יולי אדלשטיין, אתמול (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)יולי אדלשטיין, אתמול (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

ספירת הקולות בבחירות המקדימות בליכוד נמצאת הבוקר (רביעי) בעיצומה, והמאבק על המקום הראשון צמוד מאוד.

לאחר ספירת קרוב לשני שלישים מקולות המתפקדים, ישראל כץ מוביל בפער קטן על יולי אדלשטיין. גדעון סער, שחזר לחיים הפוליטיים לאחר 6 שנות היעדרות, נמצא כעת במקום השלישי. מבחינתו מדובר בהישג משמעותי ביותר – לאור המאמצים הניכרים שראש הממשלה בנימין נתניהו השקיע בימים האחרונים כדי לדחוק אותו לאחור.

בצמרת הליכוד 'מככבים', כצפוי, גם השרים גלעד ארדן, מירי רגב ויריב לוין. על פי תוצאות הביניים, ראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת, זכה להצלחה גדולה ונכנס לעשירייה הראשונה. כמוהו גם השר יואב גלנט, שעזב את מפלגת כולנו והצטרף לליכוד. השרה גילה גמליאל, ששאפה להיות האישה הראשונה ברשימת הליכוד, הפסידה בקרב למירי רגב אך נכון לעכשיו היא נמצאת בעשירייה הראשונה. אבי דיכטר סוגר, נכון לעכשיו, את העשירייה הראשונה.

המאוכזבים שככל הנראה לא יחזרו לכנסת הם חברי הכנסת אורן חזן, יהודה גליק, ענת ברקו, נאוה בוקר, ירון מזוז ונורית קורן. גם השר איוב קרא יישאר מחוץ לכנסת.

עם סגירת הקלפיות אמש בשעה 22:00 התברר כי אחוז ההצבעה בפריימריז היה גבוה למדי: 69,874 מתפקדים – כ- 58 אחוזים מבעלי זכות הבחירה – מימשו את זכותם להצביע. זאת לעומת 55 אחוזי הצבעה בפריימריז הקודמים.

תגיות:פריימריזהליכודבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה