פעילות הידברות

ערוץ הידברות מתכנן: מאות תוכניות חדשות לילדים ונוער, באולפן חדש ומשוכלל. האם זה יקרה?

ערוץ הידברות מקים בימים אלה אולפן חדש, ומפיק מגוון רחב של תוכניות חדשות המיועדות לילדים ולבני נוער. האם נצליח להשלים את הפרויקט? זה תלוי בך

  • י"ד אדר א' התשע"ט
אא

ערוץ הידברות, כידוע לכל, הולך ומתרחב מחודש לחודש. תוכניות חדשות ותכנים מרתקים מוגשות לכל הקהלים.

כעת עושה הערוץ צעד אחד נוסף, הפעם לקראת הילדים ובני הנוער. בערוץ מפיקים בימים אלה מגוון ענק של תוכניות חדשות, עם תכנים עשירים ואיכות הפקה מעולה, באמצעים הטובים ביותר, כדי שבני הנוער לא יצטרכו בכלל לחשוב על צפייה בערוצים אחרים. אנחנו נמצאים כיום בעיצומה של העבודה, אבל לא נוכל להתקדם ללא עזרתכם ותמיכתכם בפרויקט הגיוס החדש שהושק בימים האחרונים.

מה בקנה?

  • "כמו בבית" – סדרה קומית המתרחשת בבית מלון פיקטיבי בבעלות משפחתית של עודד מנשה ועדן הראל. חלק מעובדי המלון מגולמים על ידי בובות, ושחקנים אמיתיים ומצוינים מגלמים אורחים במלון ויוצרים סיטואציות קומיות משעשעות במיוחד.
  • סדרה חדשה לנוער תעסוק בבעיות קיומיות שקיימות אצל בני נוער בארץ ובעולם. הסדרה תהיה חצי ריאליסטית, ובה בני נוער ישתפו את הצופים בבעיות שונות ויקבלו עצות ופתרונות בגובה העיניים.
  • תוכנית מדע חדשה לבני נוער תציג תופעות מדעיות ואת מגוון נפלאות הבריאה, תוך צפייה בתופעות והסבר מפורט עליהן.
  • סדרה מיוחדת חדשה ויפהפייה תשלב הרפתקאות עם אהבת ארץ ישראל. בתוכנית יוצגו אירועים שהתרחשו בתנ"ך, עם עיבוד מודרני הכולל הרפתקאות וגיבורים מודרניים, המבוססים על דמויות תנ"כיות. הסדרה מצולמת בחלקה באולפן ובחלקה בצילומי חוץ.
  • סדרה מוסיקלית בסגנון ריאליטי – אמנים ישראלים מפורסמים יחדשו שירי שבת ושירי אמונה יחד עם בני נוער מוכשרים. במסגרת הסדרה ילמדו בני הנוער המשתתפים בה על המקורות של השירים ועל המהות שלהם, וגם יתנו דרור לביטוי המוסיקלי שלהם ויקבלו עזרה מקצועית מטובי הזמרים.
  • סדרת בית דין – השחקנים אלון חמאווי ומוריס כהן מגישים סדרה מרתקת המתרחשת בבית דין, כאשר אלון חמאווי משמש בתפקיד כתב טלוויזיה המלווה את המקרים המוצגים בבית הדין ומסביר אותם לצופים, ומוריס כהן משמש בתפקיד אב בית הדין. בסדרה יתארחו שחקנים מהשורה הראשונה בתפקידים מתחלפים של מקרים שונים המגיעים לבית הדין בעקבות מחלוקות ובעיות שונות, כאשר הבעיות נפתרות בתוך בית הדין. בין השאר יופיעו בסדרה עורכי דין אמיתיים, בתפקיד עצמם.
  • 3 סדרות ייחודיות יעסקו בתכנים המיועדים לנערות, וישלבו חיזוק עם פן עלילתי חזק.

עד היום, האמצעים שעמדו לרשות הידברות לא הספיקו כדי לייצר הפקה של תוכניות רבות כל כך ואיכותיות כל כך. כעת בונה הידברות אולפן חדש, גדול ומתקדם, בסטנדרטים של האולפנים המקצועיים ביותר, אשר יכול להכיל נפח הפקה גדול ומאפשר את העבודה על מגוון רחב של תוכניות.

יש למה לצפות.

אם גם אתם מבינים את גודל השעה ואת הנחיצות הקריטית של כל יום ויום שחולף בלי אלטרנטיבה ראויה של תכנים ראויים עם חינוך לערכים ומידות טובות, עזרו לנו להגשים את המיזם האדיר שכבר יצא לדרך - הקמת אולפן הילדים, וגם תזכו בפרסים שווים. הצטרפו למהפכה עכשיו! לחצו כאן.

תגיות:פעילות הידברותערוץ ילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה