חדשות בארץ

כ"ץ נגד בנט: מעשיך מחזקים את מחנה השמאל

בעקבות אמירת בנט כי נתניהו יחלק את ירושלים, עלה הבוקר השר כץ למתקפה חריפה נגד השר בנט וטען כי עצם מתקפתו על רה"מ מסייעת למחנה השמאל

כץ (צילום: פלאש 90)כץ (צילום: פלאש 90)
אא

בראיון שנתן הבוקר (שני) לכאן רשת ב', תקף ממלא מקום שר החוץ, השר ישראל כ"ץ, את יו"ר מפלגת "הימין החדש", נפתלי בנט, ואמר כי דבריו נובעים בעקבות מצוקתו האלקטורלית: "אחרי שנפתלי בנט פילג את הבית היהודי, הוא ממשיך באותו הקו ותוקף את ראש מחנה הימין במקום את ראש מחנה השמאל בני גנץ", אמר השר כץ תוך שהוא רומז על כוונותיו הפוליטיות של בנט: "זה מעורר תהיות לגבי כוונותיו בעתיד. הוא אמר שהוא יביא קולות מגנץ ולכן התפלג. בינתיים, כל המעשים של בנט מחזקים את מחנה השמאל ומחלישים את מפלגות הימין".

כזכור, אתמול, בטרם כניסתו לישיבת הממשלה טען השר בנט כי נתניהו מתואם עם הנשיא טראמפ לגבי תזמון פרסום תכנית השלום של הממשל אשר תכלול, לדבריו, את חלוקת ירושלים. לדבריו, לאחר הבחירות תוצג התכנית להקמת מדינה פלסטינית על 90% מהשטח, וחלוקת ירושלים.

בתוך כך, תקף כ"ץ בראיון גם את חיבור לפיד-גנץ ואמר כי "במציאות של גושים חוסמים עדיף גוש חוסם של נתניהו והליכוד מאשר גוש חוסם של השמאל עם המפלגות הערביות. בתוספת איימן עודה ואחמד טיבי שתומכים בחזבאללה. בקדנציה הזו הרשימה המשותפת גינתה את הודעת הליגה הערבית שהכריזה על חזבאללה כארגון טרור משום שההודעה הזו עשויה לסייע למדינת ישראל", אמר כ"ץ תוך שהוא מתייחס לאמירות לפיהן מפלגת כחול לבן תחתור ליצירת גוש חוסם עם המפלגות הערביות: "האיש החזק ביש עתיד אישר במפורש בראיון ברדיו שהם יחברו לגוש חוסם עם המפלגות הערביות. כולנו זוכרים מה קרה כשרבין נשען על גוש חוסם של המפלגות הערביות. אפשר להיות רמטכ"לים טובים בצבא וטירונים בחיים הפוליטיים. יש הבדל בין לנהל את הצבא לניהול מדינה".

כ"ץ גם מתח ביקורת על צירופו של אבי ניסנקורן, היו"ר המכהן של ההסתדרות, לרשימת חוסן לישראל: "לא שמים לב לזה, הבעיה חמורה עוד יותר בתחום הכלכלי. למה לקחת כלכלה ליברלית, שנמצאת במגמת שיפור, ולהפקיד אותה בידי אבי ניסנקורן שמייצג את שלטון המונופולים? זה יחזיר את ישראל עשרות שנים אחורה".

תגיות:נפתלי בנטישראל כץבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה