מעניין

הילדה שמדהימה את בריטניה: בת 12 עם מנת משכל גבוהה משל איינשטיין והוקינג

חוכמה בגויים - תאמין: בת 12 מבריטניה שברה שיא גינס ועקפה את מנת המשכל (IQ) של אלברט איינשטיין וסטיבת הוקינג, במסגרת תוכנית ריאליטי בה השתתפה בשם 'ילדים גאונים'

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

חוכמה בגויים - תאמין: בת 12 מבריטניה שברה שיא גינס ועקפה את מנת המשכל (IQ) של אלברט איינשטיין וסטיבת הוקינג, במסגרת תוכנית ריאליטי בה השתתפה בשם 'ילדים גאונים' - תוכנית שנועדה לאתר את המוחות הצעירים החכמים ביותר במדינה. 

הילדה, המכנה עצמה בשם נישי, הדהימה את הקהילה העולמית כאשר צלחה את השלב הראשון, ובו שאלות מתמטיות ומדעיות, זאת מבלי להיעזר במחשבון. לדבריה, מטרת השתתפותה בתוכנית הייתה "להוכיח שגם בנות יכולות להיות טובות במתמטיקה, ושגם בנות יכולות לנצח. רוב האנשים חושבים שמתמטיקה זה עניין לבנים, אבל אני בטוחה שזה לא נכון".

בין המשוואות ה'פשוטות' שפתרה הגאונה הצעירה הייתה כמה זה 66+73+94+43+40+49, והקהל נדהם כאשר שלפה את התשובה, 365, בתוך שנייה. 

בהיותה בת עשר בלבד הצליחה נישי לעבור מבחן IQ ארצי עם הציון הגבוה ביותר - 162, וכבר אז הכריזה כי ברצונה להיות מדענית - אלא שעובדה אחת הדהימה את השופטים יותר מכל: העובדה שנישי, להבדיל מכל שאר המתמודדים בתחרות - היא היחידה שנרשמה לתחרות בכוחות עצמה, ולא על ידי הורים שדחפו אותה. אביה של נישי, יוצא סרי-לנקה במקור הוא איש אבטחת מידע שעובד כסגן מנהל בנק, ואילו אמה מועסקת כרואת חשבון. 

תגיות:איינשטייןנערהמנת משכל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה