מעניין

קניון כזה עוד לא ראיתם: בניין דירות ישן הפך למרכז בילוי, וזו לא ההפתעה היחידה שבו

לא תאמינו למה הפך בניין מגורים ישן משנת 1828: הבעלים: ""קניונים ומרכזי קניות יש הרבה. אני ביקשתי לעשות משהו קצת אחר"

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

בילוי מסוג אחר נוסד לפני שנים אחדות ברוד איילנד ארה"ב: בניין משנת 1828 הוסב לקניון יוקרתי ומבוקש, אך זו לא ההפתעה היחידה שהוא אוצר בתוכו. 

קומת הקרקע של הקניון היא שדרת חנויות שכוללת ביגוד, הנעלה, מזכרות, מזללות ורשת מזון גדולה ועוד, אך שתי הקומות שמעליו מכילות 48 דירות מגורים קטנות ומופלאות, שבהן ניתן לגור על בסיס יומי, שבועי וחודשי. 

את הרעיון המהפכני הגה הבעלים של הבניין, ששמו אוון גרנוף. "קניונים ומרכזי קניות יש הרבה. אני ביקשתי לעשות משהו קצת אחר, שמצד אחד יאפשר בילוי ומצד שני יספק פתרונות מגורים זולים יחסית לאנשים שמוכנים לגור בדירות קטנות מאוד", הוא אומר. 

מה זה דירות קטנות מאוד? טוב ששאלתם: כל הדירות בבניין של גרנוף מכילה חדרון שינה פצפון, סלון קטן ומטבח שמספיק בדיוק לאדם אחד. כמו כן, הדירות מרוהטות קומפלט עם כל מה שצריך כדי להתחיל לחיות בהן, והחללים בדירה מנוצלים באופן מקסימלי כדי לאפשר נוחות ויעילות.

"אני יודע שמצוקת הדירות במרכז העיר הולכת וגוברת מיום ליום, שלא לדבר על מחירן היקר - למעלה מאלף דולר לשכירות. כאן אנחנו מאפשרים לשוכר הממוצע לקבל דירה במרכז העיר במחיר אפסי של 750 דולר", הוא מסכם. 

אחת הדירות מבפניםאחת הדירות מבפנים

תגיות:מדהיםקניוןבניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה