חדשות בארץ

אברי גלעד שוב מצליף בתקשורת: "ניצחון ביבי רשום על שמכם"

בפוסט חריף במיוחד, אברי גלעד שוב סונט בקולגות שלו בתקשורת, על מה שהוא מכנה "נחרות הבוז" של העיתונאים. "תנו לציבור לנוח מכם. עשיתם מספיק נזק", הכריז

אברי גלעד (צילום: אורן נחשון, פלאש 90)אברי גלעד (צילום: אורן נחשון, פלאש 90)
אא

רבים בציבוריות הישראלית הוכו בתדהמה - כן, ממש תדהמה – על התמיכה העצומה שלה זכה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבחירות הנוכחיות כשהוא מטפס ל-35 מנדטים – הישג שלא נרשם כמותו לאף מפלגה מאז 2003. התדהמה גוברת כאשר מדובר בראש ממשלה עם 3 תיקים, כשבאחד מהם הוא אף חשוד בעבירת שוחד, בנוסף למדיניות ביטחונית שנויה-במחלוקת, ועוד כהנה וכהנה.

אך בזמן שבתקשורת מחפשים תשובות לכך, אברי גלעד, איש התקשורת הפופולרי ומי שנחשב כסמל המפץ של השמאל הישראלי, כבר מצא תשובות. בפוסט תוקפני למדי שנכתב אתמול (רביעי), גלעד מגיש הסבר סדור.

"חברי בתקשורת אל תתבלבלו", פתח גלעד, שזכה בשבוע שעבר במקום ה-29 ברשימת 50 העיתונאים המשפיעים ביותר בישראל. "הניצחון של ביבי והקואליציה הימנית חרדית ביותר שהייתה פה רשום על שמכם. חשבתם שאם לא תתנו למנהיג הנבחר של ישראל מנוח ולו לדקה, תציפו את השיח בתיקי החקירות, תתעלמו ותבוזו להישגיו, תנבחו עליו בראיונות, בסוף הוא ייפול. ומה יצא? הוא לא נפל, הוא חזק מאי פעם, ואין בממשלה החדשה אפילו ייצוג למרכז. כלום".

גלעד ממשיך ומתאר את האהדה הישראלית העממית שנתניהו זוכה לה, ואשר לא נראה כמותה באף כלי תקשורת מוביל. "קשקשתי היום ברחוב עם פועל תברואה. אמר לי, לא אכפת לי שביבי גנב, שיקח כל יום אפילו אלף שקל, העיקר שיהיה בעל בית למדינה", מספר גלעד.

בשלב זה עובר גלעד ומפנה אצבע מאשימה לכלי התקשורת: "חשבתם שבשם הדקדקנות החוקית עם ישראל יוותר על מי שהוא תופס כמנהיג של פעם בדור?", תוהה גלעד תוך שבאותה נשימה קובע כי "לא רק שטעיתם, אלא עכשיו דחפתם אותו להיות יותר ימני ממה שהוא, ועוד תיפגשו בזה בקרוב כשתכנית טראמפ תנחת על השולחן". לטענתו, "רציתם להחזיר את השמאל לשלטון ובעצם ריסקתם אותו לרסיסים".

"ועכשיו מה?", תהה איש התקשורת. "תמשיכו בדרככם, כי זה מה שאתם יודעים לעשות, או תסיקו מסקנות? לצלילי נחרות הבוז שלכם אני אומר לכם – תרפו. ביבי לא יעמוד למשפט בימי כהונתו". גלעד קרא לתקשורת להפסיק להתנגח בראש הממשלה: "תנו לבנאדם לעבוד, תנו לציבור לנוח מכם. עשיתם מספיק נזק. אתם דורשים מכל מי שנכשל ללכת הביתה. אני מבין שיש לכם משפחות לפרנס, ללכת הביתה זאת לא אופציה. לפחות תשנו תדר, קבלו את הכרעת הרוב. רק כשתקבלו באמת, ניתן יהיה יום אחד להחליף שלטון בישראל".

הפוסט, שזכה לאלפי תגובות, חלקן הנכבד מכילות תוכן שאין הדף סובלן. גלעד חש צורך לצנן את האווירה, והגיב: "רק להרגיע את קצרי הפתיל, איני מציע להעניק לנתניהו חסינות מפרסום מעלליו או מעללי מי מבני משפחתו. איני בעד תקשורת מטעם. אני רק אומר שבמבחן התוצאה, כמה שהסיקור יותר זועם, כמה שהריאיון יותר עצבני, ראש הממשלה נבנה ממנו והכרת הטוב לדברים הגדולים שהוא כן עושה נעלמת. בסיקור חד צדדי לא מפילים שלטון בישראל", חתם גלעד את דבריו.

תגיות:אברי גלעדבחירות 2019התקשורת הישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה