מעניין

התעלומה שמסעירה את אוסטרליה: מי מניח צעצועים על קבר פעוט שמת לפני 130 שנה?

זה שבועות שמחוז אדלייד באוסטרליה במבוכה סביב תעלומה שמסעירה את התושבים: מי משאיר צעצוע חדש מדי חודש על קבר פעוט שמת ונקבר לפני כ-133 שנה?

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

זה שבועות שמחוז אדלייד באוסטרליה במבוכה סביב תעלומה שמסעירה את התושבים: מי משאיר צעצוע חדש מדי חודש על קבר פעוט שמת ונקבר לפני כ-133 שנה?

הרברט דיקר מת ממחלה מסתורית בשנת 1885 בהיותו בן שנתיים בלבד. הוא היה חלק ממשפחה בת 10 אחים וזוג הורים שעזבו את אדלייד זמן קצר לאחר הטרגדיה של בנם. 

מזה שמונה שנים רצופות (!) מקפיד אלמוני לפקוד את קברו של הפעוט ולהניח עליו צעצועים, אלא שאיש לא באמת מצליח להבין במי מדובר. מדי חודש בחודשו נוסף לקברו של דיקר צעצוע נוסף, זאת למרות שלכאורה מדובר ב'עוד' סיפור עצוב של פעוט שמת בטרם זמנו. 

מאז שמשפחתו עזבה את המחוז, נעלמו עקבותיהם של שארי משפחתו וככל הידוע למשטרה ולגורמי הרווחה - איש לא באמת התעניין בו במהלך השנים. 

לאחרונה נכנס לתמונה היסטוריון מקומי בשם דיוויד ברוקס שמנסה בכל כוחו לפתור את התעלומה -בינתיים ללא הצלחה יתירה. בראיון ל'דיילי מייל' הבריטי סיפר ברוקס כי למרות מאמצי החקירה, לאף אחד אין בדל של מושג אודות זהותה של הדמות המסתורית שמניחה את הצעצועים על הקבר. "אנחנו גם כמעט לא יודעים כלום על הרברט בעצמו. כל מה שיש לנו זה את תעודת הפטירה שלו, לא מעבר לזה. אין לנו מושג איך הצעצועים מגיעים לקברו, ומי מניח אותם שם".

תחילה נחשד כי מי שאחראי לכך הוא אחד העובדים במתנ"ס מקומי שנבנה סמוך לקברו הישן של הרברט, אך עד מהרה הסתבר כי איש מן העובדים לא ידע בכלל על קיומו של קבר כזה. החקירה סביב התעלומה נמשכת...

 

תגיות:תעלומהצעצועיםאוסטרליהפעוט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה