חדשות בארץ

סמוטריץ': "תופרים לי תיק"

בפוסט חריף במיוחד, חבר איחוד מפלגות הימין והמועמד האפשרי לתפקיד שר המשפטים, בצלאל סמוטריץ', מאשים כי במשטרה ובפרקליטות מנסים לטרפד את מינויו ב"תפירת תיק"

סמוטריץ' (צילום: הלל מאייר, פלאש 90)סמוטריץ' (צילום: הלל מאייר, פלאש 90)
אא

יו"ר האיחוד הלאומי וחבר רשימת איחוד מפלגות הימין, בצלאל סמוטריץ', תקף הערב (שני) בחריפות את אנשי הפרקליטות והמשטרה בטענה כי הם מנסים לטרפד את מינויו לשר המשפטים. "הניסיון לתפור לי תיק ולסכל את המינוי שלי לתפקיד שר המשפטים התחיל", אמר.

"היום קיבלתי פניה מכתבת בשם איילת פישביין שמתייחסת להסכם שנחתם בשנת 2014 בין תנועת רגבים, שהייתה לי הזכות להיות בין מייסדיה, לבין חברת הייעוץ תארא בבעלות מר עובד יחזקאל - להכנת הצעת מחליטים לטיפול נקודתי בנצרת עילית", כתב סמוטריץ' בחשבון הפייסבוק שלו.

"ההסכם הזה היה מצוי רק בידיה של רגבים ושל חברת תארא, ומבירור שערכתי היום עולה שהוא הגיע גם לידיהם של המשטרה ופרקליטות המדינה במסגרת חקירה במשרדו, שלא קשורה לעניין, שבה היה מעורב עובד יחזקאל ואשר נסגרה", טען סמוטריץ' והוסיף כי "מאחר וברור שזה לא יצא מרגבים או מחברת תארא המסמך הודלף לכתבת מהמשטרה או מהפרקליטות בניסיון להשחיר את פני ואולי אף להתניע 'חקירה' שתמנע את מינויי לשר המשפטים עד סגירתה".

בדבריו, דוחה סמוטריץ' את טענותיה, לא לפני שהפנה אצבע למערכות המשפט ואכיפת החוק: "אז זהו זה חברים, לא תפחידו אותי. אני גאה על פעילותי הציונית במסגרת רגבים ומיזם 'לב בגליל' שהיא הקימה (ומאז כבר פרש כנפיים והפך לעמותה עצמאית שעומדת על רגליה) לפיתוח הגליל ולקידום נצרת עילית, שהיא העוגן היהודי המרכזי בלב הגליל, אזור שסובל ממיעוט דמוגרפי יהודי דרמטי".

"מאחר ואין לי מה להסתיר, תכף אתייחס לכל שאלותיה המופרכות של הכתבת", הוסיף, "אבל עוד קודם לכן אני מבקש להבהיר לעבריינים שהדליפו את ההסכם – במשטרה או בפרקליטות: חברים, עברו הימים שבהם אתם יכולים לתפור כך תיק יש מאין ולסכל מינוי של שר משפטים שאינו לרוחכם. בכוונתי בעזרת השם להתמנות לתפקיד, לנקות את האורוות, להחזיר לאחור את ההפיכה השיפוטית שביצע כאן אהרון ברק ללא כל סמכות ולתקן את העיוותים הרבים במערכת".

"סיכומו של דבר, אנשי הפרקליטות והמשטרה שהדליפו, תנסו לעבוד יותר קשה למצוא תיק כדי לתפור לי, כי קשקושים על קידום פעילות ציונית ברגבים ובלב בגליל הם לא רק משהו שאני לא מתבייש בהם, בהם גאוותי", סיכם את הפוסט. "מחכה בקוצר רוח לשמוע את המקוריות של הקשקוש הבא שהפרקליטות והמשטרה ינסו לתפור. חברים, זה הולך להשתנות בעזרת השם. בקרוב".

סמוטריץ' הפטיר את דבריו באומרו כי "במקביל לפרסום הפוסט הזה אני פונה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לחקור ולאתר את המדליף ולמצות אתו את מלא חומרת הדין. לצערי אני תולה תקוות מועטות בכך שהדבר ייעשה, וגם בכך נטפל בעזרת השם".

תגיות:בצלאל סמוטריץ'תיק המשפטיםפרקליטות המדינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה