חדשות בעולם

מתנדב מד"א קיבל מגן הוקרה מממשלת צרפת

שליח חב"ד בצרפת, לוי יצחק מאני, נעזר בידע הרפואי שרכש בקורס חובשים של מגן דוד אדום והציל את חייו של גבר כבן 60 בפריז. נציגים מטעם ממשלת צרפת ושירות האמבולנסים הצרפתי העניקו למאני מגן הוקרה על תפקודו

לוי יצחק מאני (צילום: דוברות מד"א)לוי יצחק מאני (צילום: דוברות מד"א)
אא

לוי יצחק מאני, שליח חב"ד בצרפת, סיים לפני כשלוש שנים בהצלחה קורס חובשים של מגן דוד אדום. החודש, במהלך תפילת ערב שבת בבית כנסת בפריז, נקרתה בפניו ההזדמנות ליישם את הידע החיוני שצבר במהלך הקורס ולהשתמש בו כדי להציל את חייו של גבר שלקה בדום לב.

יישומון, הנמצא בשימושם של שירותי הרפואה בצרפת ומאתר מתנדבים עם ידע רפואי הנמצאים בקרבת אירועי חירום, הזניק את מאני לזירה בה התמוטט גבר כבן 60. לוי יצחק הגיע במהירות אל המקום וביצע פעולות החייאה באדם, עד להגעתה של ניידת הטיפול הנמרץ. בכך, למעשה, הציל את חייו.

למחרת האירוע קיבל מאני שיחת טלפון מד"ר ארנו ליבר, מבכירי שירות האמבולנסים הצרפתי (SAMU). ליבר שיבח את המתנדב על תפקודו. הוא הזמין אותו לטקס רשמי, במהלכו קיבל לוי יצחק מגן הוקרה רשמי מטעם ממשלת צרפת ומארגון ה- SAMU בפריז.

שליח חב"ד בצרפת וחובש רפואת חירום במד"א, לוי יצחק מאני, אמר: "אני גאה לקחת חלק בפעילות מצילת חיים ומתרגש לקבל את מגן ההוקרה. ההכשרה שקיבלתי במגן דוד אדום מאפשרת לי לדאוג לסביבתי ולהציל חיי אדם במצבי חירום. ככל שיותר אנשים יצטרפו למעגל הזה – נוכל להציל עוד ועוד אנשים".

מנכ"ל מד"א, אלי בין, אמר כי "זו גאווה גדולה לראות כיצד המתנדבים של מגן דוד אדום פועלים בכל קצוות תבל על מנת להציל חיי אדם. כארגון ההצלה הלאומי אנחנו פועלים להרחבת מעגל המתנדבים ולהקניית מירב הכלים לסייע לאנשים במצבי חירום רפואיים. אני מברך את לוי יצחק מאני על תפקודו באירוע ועל קבלת מגן ההוקרה היוקרתי מטעם ממשלת צרפת".

תגיות:מגן דוד אדוםצרפת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה