חדשות בארץ

מי כעמך ישראל: קמפיין מימון המונים למען משפחתה של אורי אנסבכר הי"ד

ידידי משפחת אנסבכר, שבתם אורי ז"ל נרצחה בפברואר, לא נשארו אדישים ופתחו בקמפיין גיוס תרומות לנוכח המצב הכלכלי הקשה של המשפחה, שאמם טרם שבה לעבודה. מאז שעות הבוקר גויסו כחצי מיליון שקלים

מדליקים נרות לזכר אורי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)מדליקים נרות לזכר אורי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

הבוקר (רביעי) הושק קמפיין מימון המונים למען משפחתה של אורי אנסבכר ז"ל, שנרצחה בידי מחבל בן עוולה בחודש פברואר האחרון. בעקבות האובדן הטראגי, אם המשפחה, נאעה, טרם שבה לעבודתה וכך נקלעה המשפחה לקשיים כלכליים. "זה המעט שאנחנו יכולים לעשות", אמרו ידידי המשפחה האחראים על הפרויקט.

לדברי אורי שכטר, חבר המשפחה מיוזמי הקמפיין: "בשבועות האחרונים אנו עדים למצוקה הולכת וגוברת הנובעת מחוסר יציבות כלכלית שנבעה מהמקרה הנורא. המצוקה מדירה שינה מעיניה של נאעה ומקשה על הליך השיקום", אמר שכטר בשיחה עם 'ידיעות אחרונות' והוסיף כי "נאעה מטפלת בביתה בילדיה ומתמודדת עם העול הכלכלי. לצערנו מאז הרצח היא עוד לא חזרה לעצמה וטרם חזרה לעבודתה כיועצת חינוכית".

"נאעה סיפרה לנו כי היא מודאגת מאוד ומתקשה לישון בלילות", מסר שכטר. "לכן חשנו חובה כחברים והחלטנו לפעול מידית לסייע ולהקל על ההתמודדות על האובדן הגדול של אורי שמתערבב עם הקושי הכלכלי שהולך ומחמיר".

 "אנחנו מגייסים דרך האתר JGIVE", הוסיף שכטר. "אחת התרומות שריגשה אותי במיוחד הייתה של ילד שתרם חמישה שקלים. כל התרומות מוכרות לצורכי מס. תודה לכל עם ישראל שמתגייס לעזור ברגעים הללו". יצויין כי מאז השקת הקמפיין, בשעות הבוקר, נאספו כחצי מיליון שקלים למען המשפחה השכולה.

כזכור, אורי אנסבכר נרצחה בפברואר על ידי המחבל ערפאת ארפאעיה בן ה-29, שבחקירתו הודה כי עשה זאת ממניעים לאומניים. כיממה לאחר האירוע נלכד המחבל במסגד בבית לחם. בתחילת מרץ הוגש נגדו כתב אישום בגין מעשה טרור של רצח בכוונה תחילה וכניסה לישראל שלא כדין. ימים לאחר מכן התיר בית המשפט העליון להרוס את ביתו שבחברון, ובסוף החודש ביתו נהרס.

בתוך כך, בית המשפט המחוזי הורה אתמול לשלוח את המחבל להסתכלות פסיכיאטרית, זאת לאור בקשת סנגורו. הוראת בית המשפט המחוזי הגיעה לאחר שבקשה דומה הוגשה גם לביהמ"ש השלום הבקשה הוגשה גם לבית משפט השלום אך היא נדחתה.

תגיות:קמפייןאורי אנסבכר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה