חדשות בארץ

ינקלביץ’: אין כל סיכוי שאערוק לליכוד

חברת הכנסת החדשה מטעם כחול לבן הכחישה בתוקף את הידיעה על האפשרות שתעזוב את מפלגתה ותצטרף לקואליציה בראשות הליכוד: "אין לפנטזיה הזו בדל של סיכוי"

לא תצטרף לנתניהו: ינקלביץ’ (צילומים: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)לא תצטרף לנתניהו: ינקלביץ’ (צילומים: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

חברת הכנסת עומר ינקלביץ' הבהירה אחרי הצהריים (רביעי) כי אין בכוונתה לעזוב את מפלגת כחול לבן ולהצטרף לקואליציה בראשות הליכוד.

תגובתה של ינקלביץ' באה בעקבות הפרסום הבוקר ב"ידיעות אחרונות", לפיו מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נתן אשל, עושה מאמצים להביא לעריקתם של חברי כנסת מכחול לבן אל הליכוד, כשעל הכוונת שלו נמצאת, בין היתר, ינקלביץ'. על פי הידיעה, אשל פנה לאחרונה לגורמים בעולם החרדי כדי לברר מי הסמכות התורנית לה כפופה ינקלביץ', כדי שניתן יהיה באמצעות סמכות זו להשפיע עליה לחבור לליכוד. הוא אף הציע לה מחיר פרלמנטרי משמעותי עבור המהלך, אם זה יצא אל הפועל – קבלת ראשות ועדה בכנסת.

ינקלביץ' – תושבת בית שמש, ופעילה חברתית חרדית שהקימה את קרן 'רק התחלנו' לשילוב אוכלוסיות פריפריאליות ומודרות – הצטרפה לפני חודשיים לכחול לבן והוצבה במקום ה- 23 ברשימה. בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה, היא כתבה: "איזה 'תענוג' לקום בבוקר לידיעה חדשותית לפיה אני מבוקשת בליכוד, תוך פירוט ה'מאמצים' היצירתיים לגרום לי לערוק. אני מתנצלת מראש על שאני צריכה להרוס סיפור צבעוני טוב, אבל מי שמכיר אותי יודע שאין לפנטזיה הזו בדל של סיכוי – מדובר בשקר מוחלט".

"הצטרפתי למפלגת 'חוסן לישראל' ולסיעת 'כחול לבן', לא כסידור תעסוקה או כמפלט פוליטי", הוסיפה ינקלביץ'. "אני מאמינה בדרכו של בני גנץ: במנהיגותו, בדרכו ובשיח החדש שהוא מנסה להנחיל לחברה הישראלית. אני תומכת בו בגלל אמונתו באדם וביכולתו להכיל תפיסות עולם שונות, תוך יצירת שיח פורה, מעצים ומתחשב. לנגד עיניי שליחות חברתית ערכית. צו מצפוני ואמונתי בלבד הם שמנחים אותי בפעילותי החברתית והפוליטית. כך היה עד כה וכך יהיה גם הלאה בכל תחום ונושא אליו אדרש. לכן, כל אופציה לסחר פוליטי מכוער מהסוג הנ"ל אינה קיימת בעולם המושגים שלי".

אשל עצמו מסר ל"ידיעות אחרונות" את התגובה הבאה: "לי זה טוב כזה פרסום, אבל לא ביקשנו ולא נרצה לא אותה ולא אחרים. אנחנו שמחים עם ה- 65 שיש לנו".

תגיות:כחול לבןעומר ינקלביץ'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה