הפרשת חלה

"יין הישועות" והפרשת חלה – ושתי ישועות גדולות

חנה דוד כבר היתה מורגלת בניסים שמגיעים עם ערבי הפרשת חלה. הפעם, זה היה הבן שלה שזכה לישועה האישית שלו

  • א' אייר התשע"ט
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חנה דוד כבר ערכה ערבי הפרשת חלה רבים בעבר, וזכתה לישועות. "הזמנתי את הרבנית שושנה מלול כמה פעמים, כל פעם בשביל ישועה אחרת. ב"ה אני נושעתי בזכות ערב אחד כזה, והבת הגדולה שלי גם היא התארסה אחרי הפרשת חלה כזו. בדור שלנו, הנושא של זיווגים קצת קשה, וזה בכל המגזרים – חרדי, דתי, חילוני, כולם נתקלים בקשיים בעניין הזה.

"לפני כמה חודשים ראיתי שאחרי שהבת שלי התארסה, גם לבן שלי יש קשיים, הזיווג שלו מתעכב", ממשיכה חנה לספר. "החלטתי להזמין שוב את הרבנית שושנה מלול ולעשות ערב הפרשת חלה איתה. הזמנתי אותה לבית הכנסת באזור שלנו, והזמנתי הרבה נשים. ב"ה, המקום היה מלא. זה היה חודש אלול, וכולן הגיעו להפריש חלה ולזכות לישועות".

באותו ערב, חנה נפגשה עם סגולה נוספת, מעבר לערב עצמו ולמצווה הגדולה של הפרשת חלה. "בסוף הערב הרבנית הציעה להשתתף בתרומה לארגון הידברות ולהיות שותפה בכל המצוות והזכויות של הארגון .וסיפרה שכל שותפה תקבל את  'יין הישועות'. הרמתי בקבוק אחד ושאלתי אותה – מה עושים עם היין הזה? והיא אמרה לי 'תכתבי על הבקבוק, מה שאת רוצה שיקרה – תכתבי'. אמרתי לה שאני רוצה לפתוח את היין הזה בחתונה של הבן שלי, ובאמת, כתבתי על הבקבוק 'בעז"ה נפתח בחתונה של שמואל'. הרבנית גם אמרה במהלך הערב את השם של הבן שלי, וברכה שיתארס עוד לפני סוכות.

"וברית כרותה לשפתיים... בדיוק מה שהיא אמרה – התקיים. ואת היין פתחתנו בחתונה שהתקיימה בי"ג בחשוון".

הישועה לבנה של חנה לא הייתה היחידה באותו הערב. במהלך הערב, מספרת חנה, שאלה הרבנית מלול אם יש מישהי בין המשתתפות שרוצה להודות על משהו. "קמה אחת מהנשים, שמגיעה לערבים האלה פעם בשנה וגם השתתפה בשיעורים של הרבנית מלול, וסיפרה שנולדה לה בת אחרי 6 שנים של המתנה, והיא רוצה להודות על זה. היא גם אמרה שהיא מתפללת שבעז"ה יהיה לה גם בן.

"אחרי חודשיים היא גלתה שהיא בהריון נוסף, הפעם עם תאומים".

מח' חוגי בית והפרשות חלה – להזמנות חוג בית והפרשת חלה: טל' 073-2221290, מייל aviva@htv.co.il

תגיות:ישועותהריוןתאומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה