סגולות

עוברים לדירה חדשה? סגולות לכניסה ב’רגל ימין’, שלא תרצו לפספס

אם אתם עוברים לדירה חדשה ורוצים להיכנס אליה ברגל ימין ולהימנע מתקלות ובעיות, הכתבה הזו בדיוק בשבילכם: ארבע סגולות מדהימות לכניסה 'חלקה' לדירה - בין אם היא בבעלותכם ובין אם בשכירות 

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כל מי שעובר לדירה חדשה - בין אם היא שלו ובין אם בשכירות, מודע לחשיבות הכניסה ב'רגל ימין'. כל כך הרבה תקלות יכולות לארוב בעת מעבר לדירה חדשה, וכדי לוודא שהמעבר יהיה חלק - חז"ל הקדימו גם כאן 'תרופה למכה', בצורת סגולות מדהימות ומועילות. 

לפניכם 4 סגולות חשובות שיעזרו בעניין:

הסגולה הראשונה  - חנוכת הבית 

מובא בספרים הקדושים כי חשוב לערוך את חנוכת הבית על פי תיקון מרן החיד"א זצ"ל - כבר בלילה הראשון לכניסה לדירה החדשה. וסגולה זו נכונה גם למי שאין הדירה בבעלותו אלא בשכירות, ואסור ללון בדירה החדשה ללא לימוד של 'חנוכת הבית' (ספר "ברית עולם").

 

הסגולה השנייה - זכר לחורבן 

סגולה זו מובאת בספר 'מועד לכל חי' ולמעשה מיושמת כיום על רבבות בתים בישראל: השארת מקום בלתי מסויד מעל לדלת הכניסה לבית, שגודלו 48 על 48 ס"מ. סגולה זו נקראת 'זכר לחורבן' והיא מסייעת לבית להישאר על עמדו ושלא יהרס או יינזק. 

 

הסגולה השלישית - קמח, שמן וסוכר. 

סגולה זו מובאת בכמה ספרי סגולות וכן בספר 'אביעה סגולות' בעמוד 43, ועל פיה - טוב להכניס לדירה קמח, שמן וסוכר - כבר בכניסה הראשונה אליה. 

 

הסגולה הרביעית - פרק קי"ט

מובא בספר 'סגולות לישראל' כי על מנת להרחיק קליפות ומזיקין מביתו יש לומר את החלקים הבאים מפרק קי"ט בתהילים: חלק מם, חלק יוד, חלק שין, חלק עין, חלק ריש - שביחד יוצרים את ראשית התיבות 'מישער'. 'מישער' היא הקליפה שממונה על החרבת הבית ר"ל, אך כשאומרים את הפסוקים הללו - מרחיקים אותה מביתנו. 

תגיות:מזלסגולותדירה חדשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה