פעילות הידברות

מי לא רוצה שרבי שמעון בר יוחאי ימליץ טוב בעדו?! השירות בחינם

רשב"י לוקח על עצמו את האחריות לכפר על דורו, ועל דורות אחרים אלו, שאינם בני עליה כמותו. האם לא הייתם רוצים שאדם כזה, ימליץ טוב בעדכם? מסרו שמות לתפילה, ללא עלות

  • ט"ז אייר התשע"ט
אא

ל"ג בעומר. הדלקת מדורות, שירים ומוסיקה, ומירון. כמובן, מירון.

לחשוב על כך שביום אחד מאות אלפי יהודים עולים לציון של אדם (מלאך) שנפטר לפני אלפי שנים. מה מושך אותם למקום הכל כך מיוחד הזה, מה מושך אותם לאדם הזה, רבי שמעון בר יוחאי?

אז זהו, לא מדובר בסתם עוד אדם.

רבי שמעון בר יוחאי הוריד לעולם את חכמת הקבלה, גילה לנו את עולם הנסתר, העולם שמעבר, החכמה האלוקית האין סופית. לא סתם בכל העולם מנסים ללמוד מהחכמה שהוריד לעולם (לצערנו הרבה פעמים בצורה מעוותת ) רבי שמעון בר יוחאי לימד אותנו על הכח הטמון בכל אחד ואחד מאיתנו דווקא מהפן הרוחני, על גודל הנשמה שיש בכל יהודי ויהודי.

לכן ביום הכל כך מיוחד הזה - מי לא רוצה שיזכירו את שמו בציון הקדוש של רבי שמעון בר יוחאי? ועוד לאחר קריאת כל ספר הזוהר ע"י תלמידיו של הרב זמיר כהן, ובמעמד של המקובל הרב יצחק בצרי מישיבת המקובלים בירושלים. וכל זה - ללא שום עלות. פשוט מאוד, נרשמים ומתברכים.

מי מאיתנו לא צריך איזה סנגור טוב ומליץ יושר בשמים? ובפרט אם אותו מליץ יושר הוא אדם שיכול היה לפתור את כל העולם מהדין בדורו: "ואמר חזקיה אמר רבי ירמיה משום רבי שמעון בן יוחי: יכול אני לפטור את כל העולם כולו מן הדין מיום שנבראתי עד עתה, ואלמלי אליעזר בני עמי - מיום שנברא העולם ועד עכשיו, ואלמלי יותם בן עוזיהו עמנו - מיום שנברא העולם עד סופו" (סוכה מה, ע"ב). כלומר, רשב"י לוקח על עצמו את האחריות לכפר על דורו, ועל דורות אחרים אלו, שאינם בני עליה כמותו.

האם לא הייתם רוצים שאדם כזה, אדוננו בר יוחאי, ימליץ טוב בעדכם? אתם לא הולכים לפספס את ההזדמנות הזו. תבקשו כל מה שאתם רוצים, ועל מי שאתם רוצים, בלחיצת כפתור וללא שום עלות. 

למסירת שמות לתפילה בל"ג בעומר, ללא תשלום, לחצו כאן.

תגיות:ל"ג בעומררשב"י

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה