המצעד

היצור הירוק מאחיהוד, הבניין המקולל ועוד: 3 דיווחים הזויים שהגיעו דווקא מ... ישראל

כפטריות אחר הגשם מתמלא העולם בדיווחים על גבי דיווחים אודות תופעות הזויות שלכאורה מתרחשות בו: עצמים בלתי מזוהים שנצפים בשמיים, רוחות רפאים,  קולות עמומים ועוד. לפניכם שלושה דיווחים מוזרים במיוחד שהגיעו דווקא מ... ישראל

אא

כפטריות אחר הגשם מתמלא העולם בדיווחים על גבי דיווחים אודות תופעות הזויות שלכאורה מתרחשות בו: עצמים בלתי מזוהים שנצפים בשמיים, רוחות רפאים,  קולות שופר עמומים ועוד. 

חושבים שכולם התרחשו בחו"ל? אז אולי אתם לא יודעים, אבל דיווחים מעין אלו לא פסחו גם על ישראל ואתם הולכים להיות די מופתעים מהסיפורים שהופצו סביבם:

 

מה הסיכוי? גופת הקשישה נמצאה בבניין המקולל - למרות שלא גרה בו 

זה קרה לפני עשור בדיוק, בשנת 2009.

התקשורת דאז דיווחה על קשישה בשם אורט שמחה מדר שנעדרת מביתה שבירושלים. לאחר חיפושים נרחבים נמצאה הקשישה ללא רוח חיים בחדר מדרגות בבניין ברחוב בן מימון בעיר - ששכני המקום מייחסים לו 'מזל רע'. 

השמועות מספרות כי הבניין בנוי על קברים עתיקים, מה שמוחזק לפי היהדות כאסור ולכן הבניין 'מקולל'. בין האסונות שהתרחשו בבניין זה ניתן למצוא את מותו של מזכיר הכנסת שמואל יעקובסון שנפטר לאחר שלקה בהתקף לב, ודיירים נוספים שלקו במחלות קשות כמו סרטן וניוון שרירים וחלקם אף נפטרו מזה. 

מותה של מדר דווקא ב'בניין המקובל' קיבל משקל נוסף היות והיא כלל לא גרה בבניין זה, וככל הנראה רק 'נקלעה' אליו. 

 

נהגי מוניות מבוהלים אומרים: "הסענו אישה בלבן שנעלמה פתאום"

זה קרה לפני 30 שנה לערך. 

נהגי מוניות רבים בארץ התקשרו מבוהלים למשטרה וטענו כי הסיעו אישה בלבוש לבן שביקשה לרדת בבית העלמין. 

הדיווח התקבל בו זמנית ממקומות שונים ברחבי הארץ, ומה שהסעיר את השוטרים במיוחד היה העובדה שכל הנהגים התלוננו על דבר אחד: "כשהגענו ליעד, היא נעלמה בלי להשאיר עקבות אחריה".

 

היצור המוזר מאחיהוד 

זה קרה בשנת 1997. אישה המתגוררת במושב אחיהוד שבצפון הארץ טענה כי ראתה ברפת המשפחתית שלה יצור מוזר שקפץ ממקום למקום ברפת, ולאחר זמן קצר - התפרק והפך לחלקיקים מוזרים של חומר ירוק. 

חוקרי משטרה שהוזעקו לזירה ומצאו בה את האישה המפוחדת, החליטו להעביר את החומר המוזר לבדיקה של המכון לרפואה משפטית באבו כביר, אך חוקרי המכון לא הצליחו לזהות באיזה חומר מדובר. 

באותה שנה הגיש ח"כ אבי יחזקאל ממפלגת העבודה, שאילתא למשרד המדע אודות הימצאות חייזרים בישראל - והתשובה שקיבל ממנכ"ל משרד המדע דאז, צבי ינאי, הייתה ש"לאף גוף בעולם אין מידע מוסמך על ביקורים של יצורים מהחלל החיצון בכדור הארץ, ולכן קשה לאמת או לאשש את הדיווחים הללו".

תגיות:תעלומותהזוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה