חדשות בארץ

"ליברמן משיח שקר, לברק אין בשורה חדשה"

השר יואב גלנט אמר כי יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הוא "איש של דיבורים" ש"מעולם לא מימש הבטחה שלו". את ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, שהודיע על חזרתו לזירה הפוליטית, הגדיר גלנט כ"דמות מהעבר עם מסרים מהעבר"

גלנט (צילום: פלאש 90)גלנט (צילום: פלאש 90)
אא

השר יואב גלנט (ליכוד) תקף הבוקר (שני) בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, והגדיר אותו כ"משיח שקר". בראיון לאיילה חסון ברדיו 103fm, אמר גלנט כי "ליברמן נבחר מתוך אמירה שהוא יישב בממשלת ימין בראשות נתניהו – בשביל זה הבוחרים נתנו לו את קולותיהם – ולמחרת בבוקר אתה מתעורר, ממציא המצאה, וגורר את כולנו למקום שאסור לגרור אותו".

גלנט הוסיף כי אינו משתכנע ממסע הבחירות הנוכחי של ליברמן, המתמקד במסרים אנטי-חרדיים, ואינו מקבל את הדברים: "האמירות שלו נראות לי מלאכותיות. בכלל, מדובר כאן על איש של דיבורים, לא של מעשים. זה אדם שכבר עשה טרנספר כשאמר שיחזיר את ואדי ערה, שהרג את הנייה, שתקף את סכר אסואן".

"משיחי שקר היו לאורך שנים ארוכות בתולדות העם היהודי", ציין גלנט. "אנשים שדיברו, הבטיחו, סיפרו. זה אותו דבר, הציבור צריך לשפוט. צריך להגיד בבירור: הוא מעולם לא מימש הבטחה שלו בשום דבר. כאשר אדם נבחר לתפקיד שר ביטחון עם הבטחה שהוא יחסל את הנייה תוך 48 שעות ולא עושה את זה – זו פגיעה בהרתעה הביטחונית-לאומית של מדינת ישראל".

בהתייחסו לחזרתו לחיים הפוליטיים של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, אמר גלנט: "ראיתי דמות מהעבר עם מסרים מהעבר. מה הוא אומר? לא ביבי, אני רוצה להחליף אותו. אין לו שום בשורה. אין לו משהו חדש חוץ מרטינות והסברים כמה רע פה בזמן שהמציאות שונה".

"על מה שהוא אומר היה משאל עם של כל אזרחי ישראל בבחירות האחרונות", הדגיש גלנט, "והימין בראשות נתניהו השיג רוב. נכון שליברמן ברח עם המנדטים שלו, בניגוד לרצון הבוחרים שלו, וגרר אותנו לבחירות. אבל על הדברים שברק אומר היה משאל עם ברור".

תגיות:אהוד ברקאביגדור ליברמןיואב גלנטבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה