פעילות הידברות

נקלעתם לחובות? כך תחסלו אותם, שלב אחר שלב

חובות, מינוס בבנק והלוואות, הם לא גזירת הגורל. גם אם נדמה לכם שאתם שקועים עמוק בתוך הבוץ הכלכלי, יש דרך להתחיל חיים חדשים עם פלוס בבנק ואושר בבית

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הנה מגיע יום קבלת המשכורת, סוף סוף נכנס כסף לחשבון הבנק, ותוכלו לנשום לרווחה. אבל תוך מספר ימים הכסף נבלע אל תוך רשימת החובות והמינוס שלכם. שוב אתם מוצאים את עצמכם בלי כסף לקנות את הדברים שרציתם, בלי שיש לכם אפשרות לצאת לחופשה שאתם זקוקים לה כל כך.

השאלה היא, האם ישנה דרך לצאת מהמעגל הזה בו נמצאים מעל ל-80% מהישראלים? האם יש אפשרות גם לכלכל משפחה עם ילדים וגם לכסות את החובות? ליצחק אפטר, יועץ כלכלי בכיר מארגון מסילה, יש פתרון. "מניסיון של מאות משפחות שליווינו אני יכול לומר לך בברור: אפשר לצאת מהחובות, אפשר לחסל את המינוס בבנק ולהתחיל לחיות בכבוד", משתף אותנו יצחק. "למסילה הגיעו משפחות עם חובות של מאות אלפי שקלים, ובתהליך נכון הצליחו לצאת מהמצב הכלכלי הקשה".

אנחנו שואלים את יצחק אפטר, מה הפתרון? אנשים משוועים כל כך לחסל את כל החובות, ולהתחיל חיים עם שלווה ורוגע בלי לחץ בכל חודש. ליועץ הבכיר יש תשובה בשבילנו. "מדובר בתהליך לא מורכב, אבל כתבה אחת לא תספיק כדי לפרוש אותו. לכן אעשה משדר מיוחד לגולשי אתר הידברות, בו נחשוף את הדרך ליציאה ממעגל החובות לפלוס בחשבון הבנק, שלב אחר שלב".

אבל פטור בלא כלום אי אפשר, אז ביקשנו מיצחק כמה טיפים בתור התחלה. "אני אגיד לכם מה אסור לעשות אם אתם בחובות: אל תקחו עוד הלוואה אחת גדולה כדי לכסות את כל ההלוואות. זו הטעות מספר אחת שאנשים עושים, ונופלים לבור עמוק עוד יותר". יצחק מוסיף עוד: "מה שכן חשוב כדי לצאת מהחובות, הוא לעשות רשימה של כל החובות שלכם, פלוס רשימת ההחזרים החודשית. שלב נוסף הוא לחשבן את ההכנסות שלכם".

לסיום, אומר לנו יצחק, "חשוב להגיע מוכנים למשדר המיוחד עם דף ועט כדי לסכם, כי אתם הולכים לקבל מפת דרכים איך לצאת מהחובות. זה משדר שהולך לשנות לכם את החיים".

המשדר יתקיים ביום רביעי הקרוב (10/7/19 למניינם). הירשמו כאן חינם למשדר המיוחד.

תגיות:חובותהקמפוס היהודי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה