חדשות בארץ

אמו של חלל צה"ל נטשה בדמעות פגישה עם נתניהו: "למה נזכרת בנו עכשיו?"

במהלך מפגש משפחות הנעדרים במשרד ראש הממשלה, עזבה אמו של הדר גולדין הי"ד את המקום בדמעות, לא לפני שהטיחה בפני ראש הממשלה כי הוא מנצל את המפגש כדי "להשתיק" את משפחות הנעדרים רגע לפני ציון היום למבצע צוק איתן

לאה גולדין, אמו של הדר הי"ד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)לאה גולדין, אמו של הדר הי"ד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

לאה גולדין, אמו של סגן הדר גולדין הי"ד, נטשה הערב (שלישי) פגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת לאחר נתק ממושך של המשפחה עם נתניהו. גולדין עזבה את הפגישה, בה השתתפו גם משפחותיהם של אורון שאול, אברה מנגיסטו והישאם א-סייד, כחצי שעה לאחר שהחלה, לאחר שהבינה, לטענתה, כי כל מטרת הפגישה הייתה לנסות "להרגיע" את המשפחות רגע לפני האירועים לציון 5 שנים למבצע צוק איתן.

במהלך הפגישה הציע ראש הממשלה בפני המשפחות לקחת חלק באירוע שייערך במטה האו"ם בניו יורק, שם תישא דברים להעלאת המודעות להשבת חללי ואזרחי ישראל. אלא, שגולדין לא השתכנעה בכך והטיחה בפניו של נתניהו כי הם "לא צריכים נסיעה לניו יורק", אמרה "את מה שהצעת כבר עשינו בעצמנו לפני שנתיים ובהצלחה מרובה". גולדין הוסיפה ותקפה: "מעניין מדוע נזכרת בנו דווקא עכשיו, אחרי 5 שנים בהן לא עשית דבר".

ממשפחת גולדין נמסר לאחר הפגישה: "כינוס הפגישה והצעותיו של נתניהו לפעול בזירה הבינלאומית נועדו בראש ובראשונה על מנת להשתיק את אכזבת המשפחות, רגע לפני שמציינים 5 שנים למלחמת צוק איתן.

"התחושה שלנו במהלך הפגישה הייתה שרה"מ עושה כל שביכולתו על מנת לצלוח בשלום את השבועיים הקרובים, במהלכן תתקיים העצרת הממלכתית ונציין חמש שנים לחטיפתו של בננו הדר. גם אחרי הפגישה הזו לא ברור לנו מדוע נתניהו אינו מתנה את השבת הבנים בכל המהלכים לשיקום ושדרוג עזה המתקיימים מידי יום והאם בכוונתו לעמוד בהבטחתו כי השבת הבנים תהיה חלק מההסדרה בעזה".

מלשכת רה"מ נמסר בתגובה כי: "לצד המאמצים של ראש הממשלה והמדינה להשיב את הבנים הביתה, רה"מ נתניהו ממשיך לפעול בכל דרך ולכן זימן את משפחות השבויים והנעדרים ללשכתו, כדי להציג להם את ההצעה לדיון נוסף באו"ם בהובלת ארה"ב ובתיאום עם ישראל. ראש הממשלה נתניהו מבין את כאב המשפחות וימשיך לעשות הכול כדי להשיב את הבנים הביתה".

תגיות:לאה גולדיןשבויים ונעדרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה