נטורופתיה ורפואה טבעית

ליצור מוח צעיר, בריא ורענן

אנחנו חיים בעידן של הרעלה סביבתית. לכן צריך לנקות את הזיהומים שמגיעים לגופנו, כדי שנוכל להרגיש טוב יותר

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ברוכים הבאים אל המוח שלכם!

בכתבות הבאות נלמד על מגפת "המוחות השבורים" שלנו, על היקף וגורמי הבעיה שעומדת בפנינו במאה ה-21. תלמדו לפתור את הבעיה שקיימת היום בדרך טבעית, בעזרת ה'. תלמדו גם למה ריפוי גופכם הוא הדרך הטובה ביותר לתיקון המוח השבור שלכם, וכן מדוע חוסר איזון בשבע המערכות העיקריות והחשובות ביותר בגוף, כמו תזונה, הורמונים, המערכת החיסונית, עיכול, סילוק רעלים וחילוף חומרים ואנרגיה – הוא שגורם לכל התסמינים והמחלות שאנחנו מתייחסים אליהם כאל בעיות ב"מוח". כל חוסר איזון בגוף מתבטא במוח!

אנו חיים בעידן של הפרעות בתפקוד המוח: הפרעות פיזיות, הפרעות אישיות והפרעות נפשיות, חרדה, דיכאון, הפרעות קשב, אלצהיימר ועוד.

האם כל אותן הפרעות או שיבושים שלהם אנו קוראים "מחלות", הן בעיות פסיכיאטריות? בעיות נוירולוגיות? או אולי הפרעות כימיות?

בגישת הנטורופתיה אנו רואים את הגוף כשלם, זאת בניגוד לרופא קונבנציונלי, הרואה לנגד עיניו רק מחלה אחת, או במקרה הטוב מערכת אחת, ואינו מתייחס לגוף כיחידה אחת, ורואה כיצד כשל של מערכת אחת משפיע על מערכת אחרת. אם נטפל במערכות החולות, נאזן את כל הגוף, ובעיקר את המוח הרגיש לשינויים. שיבושים, ולו קטנים, גם במקומות מרוחקים מהמוח, גורמים לכל התחלואים בתפקוד המוח, הן הנפשיים והן העצביים, שאנו מכנים מחלות.

אנו חיים בעידן של הרעלה סביבתית. מזוננו רווי בחומרים משמרים, הכוללים חומרי טעם וריח. אנו חשופים לזיהום אויר ולזיהום אלקטרו מגנטי (רדיו, סלולר, מיקרוגל ועוד), ובעיקר נתונים במצב של דחק – סטרס קבוע.

נציע לכם נתיבים "לנקות" את אותם זיהומים הגורמים לאיזון מטבולי והורמונלי. אין ספק שככל ש"ננקה" את גופנו - כך נרגיש טוב יותר. נלמד לאכול נכון, נלמד כיצד לאזן את הכימיה של המוח, לתמוך בעזרת מזונות או תוספי תזונה, לשקם את מה שנפגע והעיקר - לזכור את שיטת "עשה זאת בעצמך". אם אין אני לי מי לי – איש לא יוכל לעשות זאת במקומנו!

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הרבנית ר. בצרי (ללא עלות), חייגי 073-2221240

תגיות:מוחבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה