חדשות בארץ

סערה בוועדת הבחירות: השופט מלצר סגר לסתיו שפיר את המיקרופון

במהלך הדיון, שנערך בוועדת הבחירות המרכזית, בבקשה לפסול את מפלגת עוצמה יהודית ומועמדים מטעמה, התנצחה חברת המחנה הדמוקרטי, סתיו שפיר, עם יו"ר הוועדה, השופט חנן מלצר. הוא דרש ממנה לרדת מהדוכן, ומשלא נענתה – הורה לבסוף לכבות לה את המיקרופון

מלצר בוועדת הבחירות, היום (צילום: הדס פרוש)מלצר בוועדת הבחירות, היום (צילום: הדס פרוש)
אא

בוועדת הבחירות המרכזית נערך היום (רביעי) דיון סוער בבקשות שהוגשו לפסול את מפלגת עוצמה יהודית וחלק ממועמדיה – עורך הדין איתמר בן גביר, ברוך מרזל ובנצי גופשטיין.

סתיו שפיר, מועמדת מספר 2 ברשימת המחנה הדמוקרטי, עלתה לדוכן כדי לטעון נגד אנשי עוצמה יהודית, ותקפה אותם בחריפות. נציגי המפלגה הגיבו בקריאות ביניים, והצדדים התנצחו ביניהם בצעקות. יו"ר הוועדה, השופט חנן מלצר, העניק לשפיר ארכה כדי להשלים את דבריה, אך לאחר תום הזמן שהקציב לה הוא ביקש ממנה לרדת מהדוכן.

אלא ששפיר לא שעתה לקריאותיו של מלצר. במשך דקות ארוכות ניסה השופט, תוך כדי שהוא מרים את קולו, להפסיק את שטף דבריה. "גברת שפיר, תקשיבי כשאני מדבר. זו לא הצגה פה. לקחת כמעט את כל הזמן של החברים שלך. כך היה גם בפעם הקודמת".

שפיר מצדה טענה כי לא הצליחה להשלים "אפילו משפט אחד", ודרשה להמשיך את דבריה. בשלב מסוים ניגשו מאבטחי הכנסת אליה על מנת לפנותה מהמקום, אך מלצר קרא להם לא לפעול בכוח. לאחר מכן אמר יו"ר הוועדה כי הוא מוכן לאפשר לשפיר זמן קצר נוסף על חשבון זמן הדיבור של חבריה לבקשת הפסילה. שפיר לא הסכימה, ומלצר – שאיבד את סבלנותו – ביקש ממנה שוב לפנות את הדוכן. משלא נענתה לדרישה – הוא הורה לבסוף לסגור לה את המיקרופון.

גם לאחר שירדה לבסוף מהדוכן, המשיכה מועמדת המחנה הדמוקרטי להשמיע את דבריה בצעקות, ומלצר הורה לה לצאת מהאולם.

תגיות:סתיו שפירחנן מלצרבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה