חדשות בארץ

"גם להדר גולדין ולאורון שאול יש זכויות אדם"

שמחה גולדין, אביו של סגן הדר הי"ד, השתתף בהצבת מיצג מול הכנסת של "הפרויקט לניצחון ישראל", המוחה על מדיניותן של ממשלות ישראל מול חמאס. הוא דרש להפעיל לחץ על חמאס ולגבות ממנו מחיר על ההחזקה בחיילים: "כל סיוע למצב בעזה צריך להיות תלוי ללא תנאי בסיוע להשבת השבויים הישראלים מעזה"

שמחה גולדין ומיצג המחאה מול הכנסת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)שמחה גולדין ומיצג המחאה מול הכנסת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

בגן הוורדים בירושלים, מול בניין הכנסת, הוצב היום (רביעי) מיצג של "הפרויקט לניצחון ישראל", שנועד למחות על מדיניותן לאורך השנים של ממשלות ישראל מול חמאס.

במסגרת מיצג המחאה, הוצבה תרנגולת בגובה של 10 מטרים, כשעליה הסיסמה של הפרויקט "מפסיקים לפחד, דורשים ניצחון ישראלי".

באירוע השתתפו, בין היתר, שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין הי"ד שגופתו מוחזקת בידי חמאס; הרצל חג'אג', אביה של שיר הי"ד שנרצחה בתחילת 2017 בפיגוע דריסה בארמון הנציב בירושלים; ולירן ברוך, יו"ר פורום נכי צה"ל למען ביטחון ישראל.

גולדין מתח ביקורת נוקבת על מקבלי ההחלטות בישראל, שלדבריו נטשו את הזירות השונות במאבק להחזרת השבויים והנעדרים בעזה: "אנחנו, משפחת גולדין, עושים עבודה שלא נועדה לנו. הסיבה שאנחנו שם היא אם אין אני לי מי לי. כל זאת בגלל היעדר מדיניות, כל זה בגלל פחד שחדר עמוק מאוד בקרב קובעי המדיניות לאחר 40 שנים של התמודדות עם חטיפות. פחד שהביא למצב שבו 'הפקרת חיילים בשדה הקרב' היא כבר לא מילה גסה. האויב ניצח, אפשר להשאיר חיילים בשדה הקרב".

"חמאס הוא ארגון טרור של 30 אלף בריונים המחזיקים ב- 2 מיליון תושבים עזתיים בני ערובה, ועושים בית ספר למדינה במבוכה", הוסיף גולדין. "לא אלמן ישראל. השינוי כבר כאן, התוכניות מוכנות על השולחן. יש להפעיל לחץ על מחבלי חמאס בעזה ועל מחבלי חמאס בכלא הישראלי. חמאס חייב לדעת כי הוא משלם מחירים על זה שהוא חוטף, הורג ומחזיק חיילים".

"השבת החיילים צריכה להיות בתחילת התהליך ולא בסופו, כי בסוף זה לא יקרה. מדיניות פחדנית של ממשלת ישראל גורמת היום לכך שחמאס מבין ופועל הפוך. הוא מקבל מממשלת ישראל את כל מה שהוא שואף אליו בדרך סחטנית, ומנהל מדיניות של סחיטה בדרום. כשהוא מקבל מה שהוא רוצה בדרום, הוא פוגע ביהודה ושומרון. הפגיעות והרציחות שאנחנו מקבלים ביהודה ושומרון הן תוצאה ישירה של המדיניות בדרום".

"אנו דורשים מדיניות ברורה של נחישות. כל סיוע למצב בעזה צריך להיות תלוי ללא תנאי בסיוע להשבת השבויים הישראלים מעזה. סיוע הומניטרי תמורת סיוע הומניטרי. גם להדר גולדין וגם לאורון שאול יש זכויות אדם, גם לאברה מנגיסטו ולהישאם א-סייד יש זכויות אדם", הדגיש גולדין. "לא מדובר פה בחיי בני. מדובר פה בחיי החייל הבא. מדובר פה בחיי המשפחה הבאה. השבת שבוים היא אינטרס לאומי. חמאס מנסה לשבור את רוחנו בטרור נגד המשפחות. הממשלה חייבת להראות לו את ההיפך. הגיע הזמן להפסיק לפחד".

"הפרויקט לניצחון ישראל" הינה תנועה חברתית בהובלת פורום המזרח התיכון (Middle East Forum), בראשו עומד ההיסטוריון פרופ' דניאל פייפס. במסגרת "הפרויקט לניצחון ישראל" פועלים, בין היתר, משפחות שכולות, תושבי הדרום ומילואימניקים, שהתאגדו במטרה להוביל לשינוי במדיניות הממשלה. הקמפיין קורא לצה"ל, לציבור ולפוליטיקאים בישראל לעבור ממדיניות של ויתורים למדיניות של ניצחון והכרעה.

תגיות:מחאהשמחה גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה