סלבס בהתחזקות

טל מוסרי: "לחבר את הילדים למסורת ישראל זו ממש לא הדתה"

בראיון לערוץ 7 סיפר כוכב הילדים טל מוסרי על הקשר שלו עם היהדות ועם חב"ד, ועל הסיבה שבגללה הוא לא פוחד מזעקות "הדתה": "צריך להפסיק לפחד ממסורת ישראל"

  • י"ח אב התשע"ט
טל מוסרי (צילום: ישראל כהן)טל מוסרי (צילום: ישראל כהן)
אא

קמפיין גדול שערכה תנועת חב"ד סביב חג השבועות, ובו קראה לילדים להגיע בחג לבית הכנסת ולשמוע את עשרת הדברות, הגיע לפני מספר ימים לסיומו, כאשר הזוכים בהגרלה מבין אותם ילדים זכו בפרס המובטח: טיסה בשמי הארץ בכדור פורח יחד עם כוכב הילדים המוכר, טל מוסרי.

מוסרי התראיין לערוץ 7, וסיפר כי זו אינה הפעם הראשונה בה הוא משתף פעולה עם חב"ד. הוא סיפר כי לפני מספר שנים חזר אחד מחבריו הטובים ביותר בתשובה והפך לחסיד חב"ד, וכך התקרב גם הוא אל החסידות. מאז ועד היום, הוא משתתף במגוון הופעות שמארגנת תנועת חב"ד, וכאמור, השתתף גם בקמפיין חג השבועות. לדבריו, "עשרות אלפי ילדים הגיעו עם ההורים לבתי הכנסת, וזו היתה זכות גדולה עבורי".

בימים שבהם הציבור החילוני זועק בתקשורת בפחד מ"הדתה", מוסרי אינו חושש מתגובות נגד לפעולותיו, וקורא לאותם קולות הצועקים על ההדתה "רעשי רקע". בראיון אמר מוסרי כי חבריו בתעשיית הבידור מכירים אותו ומוקירים אותו על מעשיו, שמגיעים מהלב, וכי הצעקות מגיעות בעיקר מן התקשורת ותו לא. לדעתו לא מדובר ב"הדתה", כי אם במסורת נפלאה. "כמי שעובד כל כך הרבה שנים עם ילדים, ויש לי ילדים משלי, אני רואה את היופי שבשיתוף הילדים במסורת ישראל וחגי ישראל", אמר בראיון, "לחבר את הילדים למסורת ישראל זו ממש לא הדתה".

לשאלה מדוע הוא משתתף בקמפיינים כמו זה האחרון הוא אומר "עשיתי את זה מאהבת ישראל ומאהבת היותי יהודי, ובשבילי זו זכות גדולה לתווך לקהל הדתי והחילוני". אף שאינו מתכנן לחזור בתשובה, אומר מוסרי כי "צריך להפסיק לפחד ממסורת ישראל... להפסיק לפחד מהחגים ומהיהדות. אני מרגיש שבורכתי בכך שאני יכול לתווך בין המגזרים השונים".

תגיות:טל מוסריהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה